Besvarat

Byta betalsätt?

Hej!
Jag betalar idag med kort. Vilka andra betalningssätt godkänner ni?

[Redigerat] - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre
icon

Bästa svar av Linnea 25 September 2018, 08:27

Hejsan @Ingemo,

Varmt välkommen till forumet. Jätteroligt att du har hittat hit! :)

Vi erbjuder även betalning med faktura via Arvato, dock har du idag inte möjlighet att byta betalsätt på ett redan befintligt abonnemang.

Du kan läsa mer om hur det fungerar med att betala via faktura här.

Ha en riktigt bra dag!
Visa original

20 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Ingemo,

Varmt välkommen till forumet. Jätteroligt att du har hittat hit! :)

Vi erbjuder även betalning med faktura via Arvato, dock har du idag inte möjlighet att byta betalsätt på ett redan befintligt abonnemang.

Du kan läsa mer om hur det fungerar med att betala via faktura här.

Ha en riktigt bra dag!
Hej jag vill betala min faktura med mitt kreditkort istället som Nu med faktura..
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @2000man!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du hittat hit.

Jag flyttade din fråga till den här tråden då svaret på din fråga finns här ovan.

Allt gott och jag hoppas du får en finfin jul 🙂
Varför kan jag inte byta till kort?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen @2000man!

Det går dessvärre inte att byta betalsätt oavsett om man vill byta från faktura till kort, eller från kort till faktura.

Vi jobbar på att möjligen kunna erbjuda detta i framtiden, men som det ser ut i dagens läge är det dessvärre inte en möjlighet.
Märkligt
Hur ändrar jag betal sätt
Mitt abonnemang dras från min svärdotters konto men jag vill att det skall betalas av mej helst som faktura
Hej! Finns det andra sätt att kunna betala behöver ni dra ut? Kan jag inte godkänna detta innan ni dra ut?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hur ändrar jag betal sätt

Hej @Röbben!

Varmt välkommen till forumet.

Jag flyttade din fråga hit då du hittar svaret på din fråga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Mitt abonnemang dras från min svärdotters konto men jag vill att det skall betalas av mej helst som faktura

Hej @anna1!

Varmt välkommen till vårt forum!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag flyttade din fråga till den här tråden då du kan hitta ditt svar här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej! Finns det andra sätt att kunna betala behöver ni dra ut? Kan jag inte godkänna detta innan ni dra ut?

Hej @Walaa!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Jag flyttade din fråga till den här tråden då du kan se svaret här ovanför.

Allt gott!
Hej, jag betalar med faktura idag med autogiro, kan jag byta till betalning med kort?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej, jag betalar med faktura idag med autogiro, kan jag byta till betalning med kort?

Hej @Rier!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se ditt svar här ovanför.

Allt gott!
Hur ändrar jag från betalning från betalkort till faktura?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hur ändrar jag från betalning från betalkort till faktura?

Hej @20Arn19!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se ditt svar här ovanför.

Ha en fin dag!
Hej

Är det fortfarande så att det inge går att byta från kortbetalning till faktura?

Ska man då föra över numren till en annan operatör för att få till det? Eller har ni någon tidsplan på när det kommer att gå att göra?

//Niklas
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Niklas_N!

Som det ser ut i dagsläget, går det dessvärre fortfarande inte att byta betalningsmetod.
Vi jobbar på att kunna lösa detta så fort som möjligt, men jag vågar inte sia om när detta blir implementerat.

Ha en fin dag!