Privat
Företag
Besvarat

Byta till fakturabetalning

Jag skulle vilja byta till fakturabetalning. Hur gör man då?

Tacksam för hjälp

icon

Bästa svar av Anonymous 11 November 2020, 09:14

Visa original

6 svar

Hejsan @Arne Wallin!

Som det ser ut i dagsläget går det inte att byta betalningsmetod från kortbetalning till fakturabetalning eller vice versa. Det är något vi ser över om det går att erbjuda till framtiden, men vi ber att få återkomma med mer information om det i framtiden om det blir aktuellt.

Uppdatering: Det är numera möjligt att gå över till faktura om man önskar. Detta kan du göra i kontakt med kundservice. :relaxed:

Ja gör gärna det tack. Så länge får det väl dras på min sons konto så får jag betala honom.

Hej,

Jag måste säga att det här är otroligt oseriöst. Det måste kunna gå att byta till faktura. Rent tekniskt är det inga större svårigheter så jag antar att problemet ligger i att företaget inte vill ta kostnaden för fakturatjänsten.

Lös det är ni snälla, ni har ett i övrigt bra erbjudande. Ni förlorade två nya kunder till Tele2 när de hittade den här informationen, efter ett jag föreslagit att Hallon var värt att satsa på.

Hej,

Jag måste säga att det här är otroligt oseriöst. Det måste kunna gå att byta till faktura. Rent tekniskt är det inga större svårigheter så jag antar att problemet ligger i att företaget inte vill ta kostnaden för fakturatjänsten.

Lös det är ni snälla, ni har ett i övrigt bra erbjudande. Ni förlorade två nya kunder till Tele2 när de hittade den här informationen, efter ett jag föreslagit att Hallon var värt att satsa på.

Hejsan @Henrik_J!

Det är numera möjligt att byta till faktura om man önskar i kontakt med kundservice. :slight_smile: Jag uppdaterade även mitt svar från 2020 med aktuell information.

I want to change my payment to invoice payment

I want to change my payment to invoice payment

Hi @Lamin Darboe!

Contact customer service and they’ll help you convert to invoice billing. :slight_smile:

Kommentera