Besvarat

Eran faktura betalning verkar väldigt muggig

• 9 augusti 2018
  • 1 svar
  • 1979 visningar

Jag vågar inte skriva in alla mina bank uppgifter på eran länk. som leder till arton andra sidor som tydligt inte har så förtroendegivande namn.
Och hur kommer det sig att man inte verkar kunna få tag på ett telefonbolag genom telefon?.
är ganska säker på att jag pratade med er i telefonen förut när ni gav mig abonnemanget.
Vill gärna prata med någon som kan hjälpa (på telefon).
tack på förhand.
Trevlig sommar.
icon

Bästa svar av Linnea 10 augusti 2018, 15:20

Hejsan @Hjälpmigbara!

Det är superkul att du har hittat till forumet, välkommen!

Vi på hallon har idag ingen support per telefon, och det är bland annat det som gör att vi ska kunna hålla priserna så låga som bara möjligt för er kunder. Dock når du oss per mejl, och du kan även kontakta oss via vår chatt.

För att du ska kunna ha ett abonnemang med kortbetalning hos oss behöver du följa instruktioner du har fått via mejl efter att du talat med min kollega. Givetvis kan det inte alltid kännas tryggt att skriva dina bankuppgifter online, och jag tycker det är toppen att du är försiktig.

Om du vill vara säker på din sak kan du alltid kontakta kundservice med en skärmdump på mejlet du har fått, så kan vi bekräfta att det är ifrån oss.

Ha en toppenfin helg! 😄
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Hjälpmigbara!

Det är superkul att du har hittat till forumet, välkommen!

Vi på hallon har idag ingen support per telefon, och det är bland annat det som gör att vi ska kunna hålla priserna så låga som bara möjligt för er kunder. Dock når du oss per mejl, och du kan även kontakta oss via vår chatt.

För att du ska kunna ha ett abonnemang med kortbetalning hos oss behöver du följa instruktioner du har fått via mejl efter att du talat med min kollega. Givetvis kan det inte alltid kännas tryggt att skriva dina bankuppgifter online, och jag tycker det är toppen att du är försiktig.

Om du vill vara säker på din sak kan du alltid kontakta kundservice med en skärmdump på mejlet du har fått, så kan vi bekräfta att det är ifrån oss.

Ha en toppenfin helg! 😄

Svara