hallon

Faktura

Hej människor jag har talat med mig från två månader och sa att du vill konvertera företaget till Hlon jag hade en prenumeration comfi har inte överförts och antalet nu när jag har samlat Atvajye räkningar

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @0729377763!

Varmt välkommen till vårt forum! Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Jag förstår inte riktigt din fråga, har du möjlighet att utveckla ditt ärende så ska jag självklart hjälpa dig!

Allt gott!
Jag hater Mohammad Said Nino
Jag vill avbryta detta numret XXX för att jag har inte använder och ni har skickat ett faktura till mig och jag vet inte hur ska jag betala till er.

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
‏‫
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen!

Det är självfallet jättetråkigt att höra att du vill avsluta ditt abonnemang hos oss.

Om det är så att du vill flytta numret till en annan operatör, kan du be den nya operatören att flytta det till sig.
När numret flyttas från oss så avslutas abonnemanget automatiskt hos oss.

Om du inte vill ha kvar numret i huvudtaget, kan du avsluta abonnemanget på egen hand via Mina sidor för att sedan klicka på "Ändra" höger.

Där kan du sedan välja att avsluta numret.

När det kommer till din betalning så är det vår fakturapartner Arvato som hanterar din betalning.
För att få betalningsuppgifterna och allt annat som du behöver, är det bäst att kontakta dem direkt.

Du kan ringa dem på 0340 - 66 44 44.

Allt gott!

Svara

Static Template