Besvarat

Faktura

• Nykomling
  • 0 kommentarer
Tecknade hallon abonnemang i december. Kollat mailen hittar ingen faktura. På mina sidor hittar jag två olika fakturor där det står kvitto med olika summor. Jag har ej betalat dem. Hur gör jag? Vill ej få påminnelse.
Kommer fakturan till mailen? När isåfall varje månad?
mvh
TMJ
icon

Bästa svar av Oskar 14 January 2019, 10:25

Visa original

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @TMJ!

Varmt välkommen till forumet och till oss på hallon!
Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret.

Om det är så att du är kortkund hos oss, så dras betalningen automatiskt via ditt kort som du registrerade vid din beställning.
Betalningen görs i början utav varje månad.

Vi presenterar sedan detaljspecifikationen via Mina sidor och det är där du kan se exakt vad det är som vi debiterat dig för.

Om det är så att du är fakturakund hos oss, så skickas fakturan direkt till den mejlen som du registrerade hos oss.
Fakturan skickas då från vår fakturapartner Arvato.
Om det är några frågor rörande din fakturering från Arvato är det bäst att kontakta dem direkt. Du gör det här:
Tel: 0340 - 66 44 44 E-mail: faktura.se@arvato.com

Allt gott!

Hej 

Har samma bekymmer, är fakturakund och ingen faktura har kommit. Nu har jag betalt en påminnelse som kom som sms. 

Vill verkligen inte att mina anställda får påminnelser pga att jag inte har erhållit någon faktura som jag kan betala i rätt tid.

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej @Frågane!

Ajdå, det var såklart inte roligt att höra. Betalar du via Billogram? Vi skulle nog behöva dubbelkolla så vi har rätt e-post till dig.

Skicka ett mejl till vår kundservice så kikar vi på vilken mejl som finns hos oss! 

Hejsan 

jag har ett faktura till augusti men jag är utomlands och min swedbnk funkar inte, vill jag fråga om jag kan betala denna faktura nästa vecka, eftersom jag ska komma tillbaka till Sverige nästa vecka 

Svara

Static Template