Besvarat

Faktura

• 30 november 2019
  • 5 kommentarer
  • 1210 visningar

• Nykomling
  • 0 kommentarer

Hej!

jag får inte faktura för Nov månad. Det står kvitto på mina sidor men se jag inte bankgiro eller autogiro.

icon

Bästa svar av Martin 2 december 2019, 14:51

Hejsan @Anas!

Om du är fakturakund hos oss, och det är din första faktura så kommer den månaden därpå efter du beställde ditt abonnemang. Din första faktura avser då resterande dagar i månaden du beställde och hela nuvarande månad som fakturan skickas i.

Fakturorna skickas även till din mejl, så håll koll på inkorgen efter din faktura. :slight_smile:

Visa original

5 svar

Hejsan @Anas!

Om du är fakturakund hos oss, och det är din första faktura så kommer den månaden därpå efter du beställde ditt abonnemang. Din första faktura avser då resterande dagar i månaden du beställde och hela nuvarande månad som fakturan skickas i.

Fakturorna skickas även till din mejl, så håll koll på inkorgen efter din faktura. :slight_smile:

Hej ni har dragit för mycket pengar från mitt konto undrar varför 

Jag skulle betala 99 kr men nu tog 249 kr

Jag har fått samma problem denna månad, 270 mer från mitt konto. 

Jag skulle betala 99 kr men nu tog 249 kr

Jag har fått samma problem denna månad, 270 mer från mitt konto. 

Hejsan @Sucaado & @Cao!

Belopp utöver månadskostnaden för abonnemanget är troligtvis användande utöver vad som ingår i ens abonnemang ifall man inte haft en rabatt som gått ut.

Jag rekommenderar att man i första hand kollar på sin detaljspecifikation och återkommer ifall man har frågor om vad som debiterats. Här kan ni se hur ni tar fram era detaljspecifikationer.

Tänk också på att detta är ett öppet forum där vem som helst kan gå in o kika, så bäst att höra av sig till kundservice ifall man har frågor eller funderingar kring sin detaljspecifikation.

Svara