Besvarat

Faktura

Var någonstans kommer jag hittar fakturor .3 månader sen har skaffat abonnemang hos er men har inte fått nån faktura än
Mvh Steffo
icon

Bästa svar av Tor 4 oktober 2018, 09:55

Hej @Steffo.

Varmt välkommen till forumet! :)

Hos oss betalar du med med bankkort (VISA, VISA Electron eller Mastercard) genom att vi den 1:a varje månad gör en dragning från det konto som ditt betalkort är kopplat till.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂
Visa original

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Steffo.

Varmt välkommen till forumet! :)

Hos oss betalar du med med bankkort (VISA, VISA Electron eller Mastercard) genom att vi den 1:a varje månad gör en dragning från det konto som ditt betalkort är kopplat till.

Hej Tor
hur då jag kan registera mitt kort hos Hallon?
Mvh.Steffo
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej Tor
hur då jag kan registera mitt kort hos Hallon?
Mvh.Steffo

Hej,

Det betalkort som du betalade med när du tecknade abonnemanget är registrerat.

Här har du en guide för hur du byter betalkort på Mina sidor:

1. Logga in på Mina Sidor.
2. Klicka på "MINA UPPGIFTER".
3. Under rubriken "BETALMETOD" kan du se de sista siffrorna ditt kortnummer samt giltighetstid. Klicka på "ÄNDRA"
4. Du kommer nu till en ny sida. Klicka "ÄNDRA" på den stora gröna knappen.
5. Nu kommer du till ytterligare ny en sida. I mitten av sidan får du välja det kort du har genom att klicka på motsvarande bild.
6. När du valt vilket kort du har dyker fyra rutor upp. Skriv nu i "KORTNUMMER", "GILTIG TILL (MÅNAD)", " GILTIG TILL (ÅR)" och "CVC/CVV-KOD".
7. När du klickar på bekräfta betalning längst ner till höger reserveras 1 kr från ditt konto. Detta görs för att säkerställa att ditt kontokort fungerar att använda hos oss (reservationen släpper inom en timme).
8. Nu är du klar.

vet inte vad övrigt är på fakturan meni speifiksationen står det bara nollormen det summeras till minus post och tas sedan upp som en kostnad under övrigt. Vad är detta??

Svara

Static Template