Privat
Företag
Besvarat

Faktura från Arvato

• Anonymous
  • 0 kommentarer

Hej jag undrar en sak om faktura. Jag hade sagt upp abonnemang o vad jag minns så sa ni att jag inte har mer att betala, ser inget på mina sidor heller. Men arvato har skickat en faktura. Men mobilen är väl redan betald?

icon

Bästa svar av Anonymous 16 December 2020, 09:57

Visa original

3 svar

Hejsan @Cellibelle!

Avbetalning av mobil och månadskostnad av abonnemang faktureras separat samt om du har en avbetalning fortsätter den som vanligt om man har kvar ifall man avslutar sitt abonnemang. Så om du har kvar på din avbetalning (totalt 24 månader) fortsätter Arvato fakturera dig månatligen tills avbetalningen är fullt betald.

Det går även att betala av hela avbetalningen på en gång om man önskar. Du kan kontakta Arvato för vidare hjälp med det om det är något du vill göra eller se över hur mycket som är kvar. 

Hello, I purchased an additional iPhone to my bill, but the monthly installment amount is not reflected on my bill. Would you check? When will I start paying my phone installment? I don't want to be in debt, but I didn't receive an invoice either. I sent you an e-mail and did not receive a response, so I am writing here.

Användarnivå 4

Hello, I purchased an additional iPhone to my bill, but the monthly installment amount is not reflected on my bill. Would you check? When will I start paying my phone installment? I don't want to be in debt, but I didn't receive an invoice either. I sent you an e-mail and did not receive a response, so I am writing here.

Du behöver kontakta hallons kundtjänst. Ingen här kan hjälpa dig med fakturafrågor.

Kommentera