Besvarat

Fakturan

  • 28 augusti 2018
  • 1 svar
  • 180 visningar

Jag har använd hallon från 22.03.18 och tills nu har jag inte fått fakturan i mitt namn. Vad ska jag göra?
Mvh Hutham jumaa Hussain
icon

Bästa svar av Linnea 29 augusti 2018, 16:40

Hejsan @Hutham!



Välkommen till forumet, det är superkul att du har hittat hit! 😊



Jag är inte helt 100% med på din fråga. Menar du att du inte har fått fakturan alls denna månad eller är det så att det står fel namn på din faktura?
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Hutham!

Välkommen till forumet, det är superkul att du har hittat hit! 😊

Jag är inte helt 100% med på din fråga. Menar du att du inte har fått fakturan alls denna månad eller är det så att det står fel namn på din faktura?

Svara


Static Template