Besvarat

Fel summa draget, varför?

• 13 augusti 2020
  • 1 svar
  • 156 visningar

Hej hej,

Jag har ett abonnemang hos er sedan länge och månadskostnaden är och har alltid varit 99;-/månad. Den 8 aug drogs 352:- på mitt konto - varför? Jag har inte beställt någon extra surf eftersom det finns massor sparat redan. Vad händer?

Mvh Åsa W Olsson

icon

Bästa svar av Martin 14 augusti 2020, 09:15

Hejsan @Clara Olsson!

Detta är ett öppet forum där kunder hjälper varandra, så kundservice har ingen direkt närvaro här då vi inte hanterar personuppgifter publikt.

Börja med att kolla på din detaljspecifikation vad det som dragits avser utöver månadskostnaden för ditt abonnemang. Hojta gärna till efter ifall det är något användande du undrar över, då det kanske är någon annans fråga också. :slight_smile:

Här på forumet kan du se hur du hittar din detaljspecifikation.

Visa original

1 svar

Hejsan @Clara Olsson!

Detta är ett öppet forum där kunder hjälper varandra, så kundservice har ingen direkt närvaro här då vi inte hanterar personuppgifter publikt.

Börja med att kolla på din detaljspecifikation vad det som dragits avser utöver månadskostnaden för ditt abonnemang. Hojta gärna till efter ifall det är något användande du undrar över, då det kanske är någon annans fråga också. :slight_smile:

Här på forumet kan du se hur du hittar din detaljspecifikation.

Svara

Static Template