Besvarat

Flytt till ny operatör

Jag har valt att lämna hallon och flytta mitt nummer till ny operatör den 10/10 men ni har dragit pengar för hela oktober, när får jag pengarna tillbaka för dom dagar som jag inte varit kund hos er?
icon

Bästa svar av Tor 19 november 2018, 09:56

Hej @Apelviken. :)

Varmt välkommen till forumet!

Vi drar pengar den 1:a varje månad, och då betalar du för hela månaden och kan således nyttja abonnemanget månaden ut (såvida du inte har flyttat ut ditt telefonnummer.)

Vi rekommenderar alltid att man flyttar ut sitt nummer innan månadsskiftet, just för att undvika att betala ytterligare en månad.

Ha en fin dag!
Visa original

6 svar

De har dragit 4 månader från mig sen jag flyttade nummer. Står klart och tydligt på hemsidan att det ligger på Hallon att avsluta när man flyttar nummer. Riktigt svåra att få tag på för att lösa detta också... förbered dig på en massa bs.
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Apelviken. :)

Varmt välkommen till forumet!

Vi drar pengar den 1:a varje månad, och då betalar du för hela månaden och kan således nyttja abonnemanget månaden ut (såvida du inte har flyttat ut ditt telefonnummer.)

Vi rekommenderar alltid att man flyttar ut sitt nummer innan månadsskiftet, just för att undvika att betala ytterligare en månad.

Ha en fin dag!
Användarnivå 4
Emblem +2
De har dragit 4 månader från mig sen jag flyttade nummer. Står klart och tydligt på hemsidan att det ligger på Hallon att avsluta när man flyttar nummer. Riktigt svåra att få tag på för att lösa detta också... förbered dig på en massa bs.
Hej,

Jag kan se att min kollega har varit i kontakt med dig, och att det undersöks för närvarande.
Hej,

Jag flyttade ut mitt nummer den 28/9 från hallon till ny operatör ändå får jag betala för oktober månad. Det står ju klart och tydligt på eran hemsida

Ingen bindningstid

Byt abonnemang eller operatör när du vill. Hos oss har du varken bindningstid eller uppsägningstid.

Ska ni suga pengar av en fattig pensionär som en blodigel
Jag har valt att lämna hallon och flytta mitt nummer till ny operatör den 28/9 men ni har dragit pengar för hela oktober, när får jag pengarna tillbaka för dom dagar som jag inte varit kund hos er?
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej,

Jag flyttade ut mitt nummer den 28/9 från hallon till ny operatör ändå får jag betala för oktober månad. Det står ju klart och tydligt på eran hemsida

Ingen bindningstid

Byt abonnemang eller operatör när du vill. Hos oss har du varken bindningstid eller uppsägningstid.

Ska ni suga pengar av en fattig pensionär som en blodigel

Hej,

Numret flyttades ut i Oktober och vi drar den 1:a varje månad. En nummerflytt tar i regel 5-7 arbetsdagar så om du startat en nummerflytt till en annan operatör 28/9 så går den således igenom i Oktober-månad.

Svara

Static Template