Besvarat

Går inte att betala för abonnemang

  • 5 november 2020
  • 1 svar
  • 155 visningar

Jag har varit kund hos er i över två år & betalar för både mitt & mina två barns abonnemang via Danske Bank på autogiro. Tidigare har det aldrig varit några problem men nu får vi alla sms av er om att dragningen inte går igenom & våra abonnemang därav stängs av. Har haft kontakt med Danskebank som informerat om att problemet ligger hos er & att flertal andra ringt med samma ärende. Finns det något annat sätt att betala till er om ni har problem med dragningarna? Jobbig situation att få mobilen avstängd utan att själv kunde göra något åt saken. 
tacksam för svar!

icon

Bästa svar av Boo 5 november 2020, 13:45

Det är bättre om du kontaktar Hallons kundtjänst.

Det finns en länk “Kontakta oss” längst upp till höger på denna sida.

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +1

Det är bättre om du kontaktar Hallons kundtjänst.

Det finns en länk “Kontakta oss” längst upp till höger på denna sida.

Svara


Static Template