Fråga

Häva spärr på abonnemang

  • 12 maj 2021
  • 1 svar
  • 42 visningar

Hej Hej!

 

Jag har sedan tidigare missat att betala i tid, men nu ska det vara avklarat då jag har sett att alektum group har dragit pengar från mitt konto. Det jag har kunnat läsa mig till är att det ska ta ytterligare 1 - 2 dagar innan dem pengarna överförs till er.

 

Idag ska det ha gått 2 arbetsdagar så kan jag räkna med att få mitt abonnemang återaktiverat idag/imorgon då då?

 

Mvh

 

Rikard


1 svar

Användarnivå 4
Emblem +1

Hej Hej!

 

Jag har sedan tidigare missat att betala i tid, men nu ska det vara avklarat då jag har sett att alektum group har dragit pengar från mitt konto. Det jag har kunnat läsa mig till är att det ska ta ytterligare 1 - 2 dagar innan dem pengarna överförs till er.

 

Idag ska det ha gått 2 arbetsdagar så kan jag räkna med att få mitt abonnemang återaktiverat idag/imorgon då då?

 

Mvh

 

Rikard

Om det inte löst sig för dig än, så föreslår jag att du kontakta hallons kundtjänst. Här svarar inte hallons personal längre, och kunder som hjälpt till och svarat här har blivit censurerade och utmobbade.

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Svara


Static Template