Besvarat

Har ni fixat så man kan byta bort från faktura ännu?

  • 30 October 2018
  • 1 svar
  • 1284 visningar

Hej!
När jag skaffade mitt Hallon-abonnemang genom uppsägning hos Tre så blev jag uppskriven på fakturabetalning utan att bli tillfrågad. Jag vill ha kortbetalning. För någon månad sedan sade ni att man inte kan byta. Eftersom detta är viktigt för mig undrar jag om ni byggt klart funktionen att byta mellan faktura och kort ännu?
Mvh
Emil
icon

Bästa svar av Linnea 2 November 2018, 10:53

Hejsan @emilv!



Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit! :)



Tyvärr har vi inte möjlighet att ändra din betalmetod som det ser ut idag. I sådant fall skulle det vara om du avslutar det abonnemang du har, och tecknar ett nytt via vår hemsida. Då får du i sådana fall kortbetalning.



Ha en kanonfin helg!
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @emilv!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit! :)

Tyvärr har vi inte möjlighet att ändra din betalmetod som det ser ut idag. I sådant fall skulle det vara om du avslutar det abonnemang du har, och tecknar ett nytt via vår hemsida. Då får du i sådana fall kortbetalning.

Ha en kanonfin helg!

Svara


Static Template