Har täckning på konto, pengar dras ej

  • 16 december 2020
  • 0 kommentarer
  • 91 visningar

Hej! 
Jag har fått sms om att ni inte kan dra pengar. Jag har pengar på kontot. Har både mejlat er och skrivit i chat till er men mejlet svarar ni inte på och i chatten blir jag utknuffad (koppla upp igen dyker upp när jag köat i drygt en halvtimme och jag hamnar längst bak i kön igen). Jag har iallafall skrivit i chatten också och skickat printscreen. Ingen hör av sig från er till mejl. Mitt ärendenummer är 2333039. Ni har spärrat mitt abonnemang och det har ställt till en massa problem för mig. Och nu har jag fått ett meddelande om att det ska skickas ut en påminnelseavgift. Det har ni tid att skicka ut men inte att svara och hjälpa mig. Är bra sugen på att byta operatör om inte ni hjälper mig omgående. Har inte haft detta eller något problem med hallon tidigare. Söker kontakt med er för att lösa vad det nu är för problem men blir bestraffad istället. Känns inte schysst. Har betydligt mer än abonnemangsavgiften på mitt konto. 

God jul. 


Svar

Var först med att svara!

Svara