Besvarat

Hög faktura - Nation Limited 0844682648

Hej san

Jag fick faktura denna månad och föra månad också 349 kr !! Det står på att tjänster 250 kr !! Vad är det ? 

Nation Limited 08_44682648 !! Vad är det också? 

Gärna att avbryta allt och jag skulle bara betala 99 kr som betalar alltid. 

Tack,

icon

Bästa svar av Martin 5 november 2019, 09:59

Hejsan @Moutaz Mohamad!

Det låter som txtNation Limited, vilket är en tredjepartstjänst som möjliggör mobilbetalningar för exempelvis spelappar. Det kan därför bli lite missledande om man exempelvis köpt en spelapp som heter något annat men txtNation Limited dyker upp för det är genom dom som spelappen debiterar.

Om det är en återkommande betalning låter det som en prenumeration av något slag, och i sånt fall ska du kunna avbryta den med ett SMS till angivet nummer i meddelandet om prenumerationen du ska ha fått.

txtNation Limited är inte hallon, så vi har ingen tillgång till att avbryta prenumerationen då det ligger utanför våra system.

Mer om txtNation Limited kan du hitta här på forumet.

Visa original

2 svar

Hejsan @Moutaz Mohamad!

Det låter som txtNation Limited, vilket är en tredjepartstjänst som möjliggör mobilbetalningar för exempelvis spelappar. Det kan därför bli lite missledande om man exempelvis köpt en spelapp som heter något annat men txtNation Limited dyker upp för det är genom dom som spelappen debiterar.

Om det är en återkommande betalning låter det som en prenumeration av något slag, och i sånt fall ska du kunna avbryta den med ett SMS till angivet nummer i meddelandet om prenumerationen du ska ha fått.

txtNation Limited är inte hallon, så vi har ingen tillgång till att avbryta prenumerationen då det ligger utanför våra system.

Mer om txtNation Limited kan du hitta här på forumet.

Hej 

jag har fick en stor faktora jag vill vita var för det komer till mig 

Svara

Static Template