Besvarat

Hur betalar jag om mitt abonnemang spärrats?

• 10 juni 2021
  • 1 svar
  • 50 visningar

Hej. Står att mitt kort är spärrat för det inte kunnat dra pengar. Hur betalar jag in det? 

icon

Bästa svar av Martin 17 juni 2021, 15:08

Hejsan @Solkarlsson:sun_with_face:

Jag undersökte detta närmare och ser att det är löst. Annars som kortkund görs det flera dragningsförsök innan det går vidare till en påminnelse, så man behöver inte göra något själv mer än att se till att kopplat betalkort har likviditet nog för att genomföra dragningen och att det är aktuellt.

Om du är fakturakund kan du logga in på Mina sidor vida hemsidan eller appen för att komma vidare till våra fakturapartner Billogram där man kan manuellt betala fakturan. 

Hojta gärna till om jag kan vara mer till hjälp! :blush:

Visa original

1 svar

Hejsan @Solkarlsson:sun_with_face:

Jag undersökte detta närmare och ser att det är löst. Annars som kortkund görs det flera dragningsförsök innan det går vidare till en påminnelse, så man behöver inte göra något själv mer än att se till att kopplat betalkort har likviditet nog för att genomföra dragningen och att det är aktuellt.

Om du är fakturakund kan du logga in på Mina sidor vida hemsidan eller appen för att komma vidare till våra fakturapartner Billogram där man kan manuellt betala fakturan. 

Hojta gärna till om jag kan vara mer till hjälp! :blush:

Svara

Static Template