Besvarat

Hur kan dem ha en sån här dålig Kundservice?

För 2 veckor sen skulle pengarna dras från mitt konto till mobilens räkning men hade förtillfället inget på det kontot utan mitt sparkonto som jag alltid sätter över på för att spara pengar, dem spärra sedan mitt konto för jag glömde det och har nu haft det betalt i 1,5 vecka, jag prövade deras frågoformulär först för det skulle ju bara ta 1-2 dagar stog det. Det gjorde det inte, jag har fortfarande inte fått svar genom det hållet, sen testade jag deras bästa service som jag trodde, deras kundservice chatt. Där tar det ungeför 3-4 timmar att komma fram till 10-1 platserna och sen disconnectar dem mig och jag får börja om. Sen stänger det alltid kl 16:00 så hinner inte försöka igen för det tar som sagt 3 timmar att komma fram till där man faktiskt får hjälp. Detta har jag testat i 4 dagar nu men samma sak händer varenda gång. Jag har också testat FB-chatten och där är såklart inget svar heller. Jag har aldrig varit med om en sån här dålig kundservice och kommer defntivt aldrig skaffa abonnemang här igen efter jag avslutat det för gott.

Dock hade jag verkligen uppskattat om det finns nån som haft samma problem som jag som löst det på nått annat sätt?
icon

Bästa svar av Martin 16 juli 2019, 09:40

Hej på er!

Det är jättetråkigt att höra om denna upplevelse, och vi ber givetvis om ursäkt ifall vi inte levt upp till er förväntan när det kommer till vår kundservice.

I dagsläget har vi en högre belastning av inkomna ärenden över vår chatt, mejl & Facebook i kombination med att många har sin sommarsemester. Vi jobbar naturligtvis så fort vi kan och svarar på alla ärenden i tur och ordning.

att få vänta i telefonkö kanske är jobbigt men åtminstone funkar det med andra företag, varför i helvete kan man inte ha det här också?

Vi har inte en kundservice över telefon av den enkla anledning att hålla våra priser nere. Vi är en digital operatör som strävar efter att vara så billiga och enkla som möjligt.
Visa original

6 svar

Jag håller helt med, totalt under all kritik!! Har också försökt få kontakt i en och en halv vecka eftersom min sons abonnemang blivit spärrat, utan att lyckad. Oseriöst Hallon!
Jag håller helt med, totalt under all kritik!! Har också försökt få kontakt i en och en halv vecka eftersom min sons abonnemang blivit spärrat, utan att lyckad. Oseriöst Hallon!
Ja det är helt jäkla galet, jag är relativt teknisk insatt och kan inte ens tänka mig äldre personer eller väldigt unga personer nånsin få tag på hjälp om inte jag eller nån liknande kan..
Känner precis samma sak, har försökt öppna en chatt med Hallons support i snart tre timmar. Men deras hemsida är totalt hopplös. Bättring, seriöst.
Känner precis samma sak, har försökt öppna en chatt med Hallons support i snart tre timmar. Men deras hemsida är totalt hopplös. Bättring, seriöst.
att få vänta i telefonkö kanske är jobbigt men åtminstone funkar det med andra företag, varför i helvete kan man inte ha det här också?
Hej på er!

Det är jättetråkigt att höra om denna upplevelse, och vi ber givetvis om ursäkt ifall vi inte levt upp till er förväntan när det kommer till vår kundservice.

I dagsläget har vi en högre belastning av inkomna ärenden över vår chatt, mejl & Facebook i kombination med att många har sin sommarsemester. Vi jobbar naturligtvis så fort vi kan och svarar på alla ärenden i tur och ordning.

Vi har inte en kundservice över telefon av den enkla anledning att hålla våra priser nere. Vi är en digital operatör som strävar efter att vara så billiga och enkla som möjligt.

Hallon kan va det sämsta som finns extremt dålig kvalité på kundservice först väntar man i 8 timmar sen får man inte ens hjälp bättring 

Svara