Meny
Stäng
❕ Viktiga datum & information om betalningen i juni
Information om både kortbetalning och fakturabetalning hittar du här
Det är så att jag har bytt mitt bankkort, och har nyligen fått det. Nu kan ni inte dra pengar från mitt konto. Jag har försökt flera gånger att byta kortinfo, men det går inte. Jag bara kommer till en sida som snurrar i evigheter. Ber er vänligen inte stänga av mitt abonnemang pga att det är fel på er hemsida. Om ni kan hjälpa mig vänligen kontakta mig via min e-mail. Mvh Jimi
Hej! Hur betalar jag räkningen när jag inte har gironr
Jag skulle vilja byta till fakturabetalning. Hur gör man då? Tacksam för hjälp
Jag har nyligen skaffat ytterligare ett abonnemang, men har inte fått ange hur jag vill betala månadsavgiften för det. Pengarna dras automatiskt från samma konto som för mitt gamla abonnemang, vilket jag inte vill. Hur gör jag för att fortsätta betala för mitt gamla abonnemang som tidigare, men betala för mitt nya abonnemang från en annan bank / annat konto?
Hej. Jag har lyckats radera ett gäng autogiro inne på min baksida, blev osäker på om jag raderat er. Vad står det för mottagare hos er? Eller ni drar via Visa/Mastercard? [Redigerat av moderator] - Titeln på tråden har ändrats för att bättre reflektera innehållet.
Hej min kort bliv stulen så jag fick byta kort men när jag gick in på mina sidor så går det inte att byta kort. Detta är det enda som visas.hollon har redan spärrat min kort i en vecka nu och ska skicka en påminnelse faktura. Men inget har hänt. Jag får inte en chans att lösa detta elr få betala. Det finns inget nr man kan ringa och facebookgruppen svarar 2-4 arbetsdagar jag håller på bli tokig på allt detta allting tar en hel vecka att ens få ett svar och ”berry” svarar ba att jag ska gå in på mina hemsida. Forum hjälper inte ett shit på sånna här frågor svarar dom ba att allt är löst nu. Jag undrar bara hur länge till det ska ta att lösa detta???!!!!!
Mitt nummer är spärrat