Meny
Stäng
❕ Viktiga datum & information om betalningen i juli
Information om både kortbetalning och fakturabetalning hittar du här
hej hallon. Jag var superglad när ni ringde mig o gav mig så bra erbjudande som ni gjorde, tills jag insåg att säljaren i fråga hade förvrängt information... det blev mig dyrt. Anledningen till att jag bytta var för att hon tryckte på att Tele2 (mitt tidigare abonnemang) har en kampanj! En kampanj som innebär att om du byter abonnemang nu så tar dom dvs (Tele2) ingen slutfaktura för bytet! Det var dessutom den fakturan jag verkligen ville undvika så de lät perfekt! Senare så fick jag en slutfaktura från Tele2 på 870kr! Denna situation gör de ännu svårare när man inte ens akan ringa er! Och jag har redan skickat ett mail till er sen en vecka tillbaka som ni inte svarat på. Så frågan är. Vill ni fortsätta ignorera mig? Fortsätta sprida dåligt rykte över er sketna organisation eller ska ni hjälpa era kunder som faktiskt gick så långt att vi litade på er från första början? Ni kan väl börja med o ringa mig!!
kan ej skaffa mobilt bank id for jag saknar app store på min Iphone. Hur gör man?
Hej, Jag aktiverade mitt SIM-kort (efter nummerflytt från Comviq) den 2/12/2019 (2 december 2019), men första fakturan jag har fått från er inkluderar perioden 26/11/2019 - 30/11/2019. Varför? Kampanjperioden (3 mån rabatt) bör gälla från och med det datum då mitt abonnemang aktiveras, d.v.s. den 2/12/2019 - 2/3/2020, eller åtminstone 3 hela fakturor, beroende på vad ni använder för typ av fakturacykel. Min andra fråga är att jag lade upp ett autogiromedgivande via Arvatos hemsida igår, och fick ett formulärreferens och en verifieringsreferens, men ingenting verkar vara bekräftat via min bank (Swedbank) ännu. Bör jag, med tanke på detta, betala månadens faktura manuellt, eller avvakta och se om pengarna dras via autogiro trots allt? Hur fungerar återbetalningar/tillgodobelopp hos er? Hur vet man att ett autogiromedgivande har bekräftats? Tack för att ni läste mina frågor. Med vänlig hälsning, Cedric
Det är så att jag har bytt mitt bankkort, och har nyligen fått det. Nu kan ni inte dra pengar från mitt konto. Jag har försökt flera gånger att byta kortinfo, men det går inte. Jag bara kommer till en sida som snurrar i evigheter. Ber er vänligen inte stänga av mitt abonnemang pga att det är fel på er hemsida. Om ni kan hjälpa mig vänligen kontakta mig via min e-mail. Mvh Jimi
var fyller jag på mitt kontantkort [b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till betalning[/i]
Hej Ni tog två gånger månadsavgift från banken. Två gånger 49kr Kn ni kolla på det Tack Giovanni Rossi 07XXXXX [b][Redigerat] - [/b][i]Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer[/i]
Hej! Jag har i dagarna spärrat mitt kreditkort pga misstänkt aktivitet. Väntar som bäst på nytt. Tyvärr matchar detta tiden då betalningen skulle dras på mitt abonnemang. Det nya kortet bör komma vilken dag som. Är det ok att vänta med betalning till det kommer?