Inkassokrav

  • 23 april 2021
  • 1 svar
  • 98 visningar

I 2020 köpte jag IPhone 11 med delbetalning.  Efter några månader fick jag brev från Gothia där det stod jag måste betala hela summan för mobil som jag har köpt med delbetalning. Direkt efter det kontaktade jag med Hallon där de skrev att det är systemfel och de har återkallat inkassokrav. 
Några dagar sen fick jag brev från kronofogden där står att jag ska hamna på kronofogden om jag ska inte betala 7666,10 kronor. Plus ansökte jag e-faktura men fortfarande får inte faktura då betalar alltid genom den gamla fakturan. 
Hur ska ni fixa det här? Har kontaktat med er men har inte fått svaret ännu


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej!

Jag har skickat ditt ärende till vår kundservice som kommer återkomma till dig så fort som möjligt. Besvara gärna det automatiska mejl du får inom kort med dina kunduppgifter - så kan du få snabbare hjälp av mina kollegor.

Svara


Static Template