Besvarat

Inte mottagit faktura från Arvato

Hej!

Jag kan inte hitta vart och om jag betalat fakturan, brukar få på mail men inte fått något, jag hittade ett kvitto från december perioden, och ett kvitto låter som att det är betalt.

Vär hittar jag fakturan och hur ser jag att den är betald ?

Lija
icon

Bästa svar av Tor 11 december 2018, 07:45

Hej @Papayan. :)

Varmt välkommen till forumet och ursäkta dröjsmålet.

Du får mycket riktigt fakturan utskickad till din mejl (kika gärna i skräpposten om du inte hittar den).

Om problemet kvarstår, d.v.s att du inte hittar fakturan så behöver du kontakta Arvato som hanterar betalningen av ditt abonnemang. Du kan nå dem på faktura.se@arvato.com alternativt på +46 340-66 44 44 så får du givetvis hjälp.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂
Visa original

23 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Papayan. :)

Varmt välkommen till forumet och ursäkta dröjsmålet.

Du får mycket riktigt fakturan utskickad till din mejl (kika gärna i skräpposten om du inte hittar den).

Om problemet kvarstår, d.v.s att du inte hittar fakturan så behöver du kontakta Arvato som hanterar betalningen av ditt abonnemang. Du kan nå dem på faktura.se@arvato.com alternativt på +46 340-66 44 44 så får du givetvis hjälp.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂
Jag har inte fått min faktura, den skulle komma via post efter att jag tecknat avtallet. Har fått en påminnelse IGEN men jag hittar inte fakturan.
Jag heter Besard morina
Mitt mail är Besard@xxxxx och mitt nr 07XXXXXX hur fan lyckas ni ha en hemsidautan hjälp via telefon när eran hemsida är hjälplös?
Skulle gärna vilja ha en som ringer upp mig så fort det går. Tack!!

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Jag har bett att få e-faktura. Har trots det fått påminnelse om obetald räkning. Hittade till slut fakturan via påminnelse-sms. Fakturan finns ej på bank-appen, ej heller på mail. Hjälp, tack!
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag har inte fått min faktura, den skulle komma via post efter att jag tecknat avtallet. Har fått en påminnelse IGEN men jag hittar inte fakturan.
Jag heter Besard morina
Mitt mail är Besard@xxxxx och mitt nr 07XXXXXX hur fan lyckas ni ha en hemsidautan hjälp via telefon när eran hemsida är hjälplös?
Skulle gärna vilja ha en som ringer upp mig så fort det går. Tack!!

Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej @BESARD

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du har hittat hit.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Det är så klart jättetråkigt att höra att du är missnöjd med oss på hallon och vi tar självklart till oss din feedback så att vi förhoppningsvis kan bli bättre i framtiden.

Jag flyttade din fråga till den här tråden då du kan hitta svaret på din fråga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag har bett att få e-faktura. Har trots det fått påminnelse om obetald räkning. Hittade till slut fakturan via påminnelse-sms. Fakturan finns ej på bank-appen, ej heller på mail. Hjälp, tack!

Hej @Bellahild!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du har hittat hit.

Du ska självklart få din faktura, och om det är så att du är fakturakund via Arvato, så kan du se här ovanför hur du går tillväga för att lösa ditt problem.

Återkom annars!

Allt gott!
Jag har inte fått min faktura på min telefon för januari månad så jag vet inte vad jag ska betala nu innan den siste i månaden.
Hej san
Jag heter Zuhoor Gubari och jag vill gärna fråga er om min faktura för att jag inte fått nånting brukar får jag den fakturan i min i mejlet går bra om ni hjälpa mig med det och svar mig så snart som möjligt. Fakturan är 455 kr.
Ha ni en bra kväll.
Mvh Zuhoor Gubari
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej san
Jag heter Zuhoor Gubari och jag vill gärna fråga er om min faktura för att jag inte fått nånting brukar får jag den fakturan i min i mejlet går bra om ni hjälpa mig med det och svar mig så snart som möjligt. Fakturan är 455 kr.
Ha ni en bra kväll.
Mvh Zuhoor Gubari

Hej @Zuhoor!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga till den här tråden, du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag har inte fått min faktura på min telefon för januari månad så jag vet inte vad jag ska betala nu innan den siste i månaden.

Hej @Malinmelissa!

Varmt välkommen till forumet.

jag flyttade din fråga hit, då du kan finna svaret här ovanför :)

Allt gott!
Var hittar jag min senaste faktura? Hittar ingen i mina sidor?
Användarnivå 4
Emblem +5
Var hittar jag min senaste faktura? Hittar ingen i mina sidor?

Hej @NilsI!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se svaret här ovanför :)

Allt gott!
hej har fått ett faktura som jag kan ladda ner den skall betalas strax. Men där är ingen annan info om hur den skall betalas, liksom ingenting bara datum när den skall betalas. hur gör jag nu
Hej, har inte fått fakturan för denna månaden för brukar få i Mail och har inte sett den.
Hur får jag min faktura?
Bara finns mina sidor kvitto men jag vill ha fakturan så jag kan betala
Kan ni skicka fakturan till min email ahmeddenfer@gmail.com?

Mvh
Ahmed
Användarnivå 4
Emblem +5
hej har fått ett faktura som jag kan ladda ner den skall betalas strax. Men där är ingen annan info om hur den skall betalas, liksom ingenting bara datum när den skall betalas. hur gör jag nu

Hej @roro!

Varmt välkommen till forumet.

Jag flyttade din fråga till den här tråden, då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej, har inte fått fakturan för denna månaden för brukar få i Mail och har inte sett den.

Hej @Asma Abdihakim Muse!

Jag flyttade din fråga till den här tråden, då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hur får jag min faktura?
Bara finns mina sidor kvitto men jag vill ha fakturan så jag kan betala
Kan ni skicka fakturan till min email ahmeddenfer@gmail.com?

Mvh
Ahmed

Hej @Ahmedmohamed!

Jag flyttade din fråga till den här tråden då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
Hej, brukar alltid få min räkning på Mail varje månad, för avbetalning av telefonen. I januari fick jag ingen räkning och väntade på den länge. Eftersom den inte kom kunde jag ju inte heller betala den och den 1a februari funkade inte min mobil längre. Kunde ej använda data trots ca 24 GB på mina sidor. Varför blev det så? Har fått räkningen för nästa månad och den är betald, men det saknas en räkning! Dessutom står det att allt är betalt på mina sidor
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej, brukar alltid få min räkning på Mail varje månad, för avbetalning av telefonen. I januari fick jag ingen räkning och väntade på den länge. Eftersom den inte kom kunde jag ju inte heller betala den och den 1a februari funkade inte min mobil längre. Kunde ej använda data trots ca 24 GB på mina sidor. Varför blev det så? Har fått räkningen för nästa månad och den är betald, men det saknas en räkning! Dessutom står det att allt är betalt på mina sidor

Hej @Jennifebr!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Hej!Fick igår 20/2 en påminnelsefaktura från arvato.Har faktiskt inte fått någon faktura så blev lite snopen.Inte på mailen eller pappersfaktura.Önskar att ni kollar upp detta så det inte händer igen.Betalade påminnelsen idag./Anki
Hej.

Jag har fått hemskickad en påminnelseavgift för sen betalning av mobilräkning. Saken är den att den här månaden har jag inte fått fakturan skickat till mig via mail som jag har fått varenda gång annars sedan jag byte till er 2017. Eftersom jag inte har fått fakturan skickat till mig via mail har jag inte fått någon påminnelse om att jag ska betala in räkningen vilket har lett till att jag har glömt av det. Så ska jag trots allt behöva stå för kostnaden för påminnelseavgiften trots att jag inte har fått någon faktura skickad till mig?

MVH Philip
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej!Fick igår 20/2 en påminnelsefaktura från arvato.Har faktiskt inte fått någon faktura så blev lite snopen.Inte på mailen eller pappersfaktura.Önskar att ni kollar upp detta så det inte händer igen.Betalade påminnelsen idag./Anki

Hej @duvstugan! 🙂

Du ser svar på detta i denna tråd.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej.

Jag har fått hemskickad en påminnelseavgift för sen betalning av mobilräkning. Saken är den att den här månaden har jag inte fått fakturan skickat till mig via mail som jag har fått varenda gång annars sedan jag byte till er 2017. Eftersom jag inte har fått fakturan skickat till mig via mail har jag inte fått någon påminnelse om att jag ska betala in räkningen vilket har lett till att jag har glömt av det. Så ska jag trots allt behöva stå för kostnaden för påminnelseavgiften trots att jag inte har fått någon faktura skickad till mig?

MVH Philip

Hej @deglunk! Du hittar svar på din fråga här. Om du inte fått fakturan måste du alltså kontakta vår fakturapartner Arvato 😊

Svara

Static Template