Besvarat

Jag måste betala med faktura

• 29 november 2019
  • 9 kommentarer
  • 449 visningar

Hej

Kan ni ändra så jag får faktura istället annars måste jag tyvärr byta operatör.

icon

Bästa svar av Martin 2 december 2019, 13:25

Hejsan @Hfg4568!

Det går tyvärr inte att ändra från betalkort till faktura i dagsläget. Det är något som vi ser över till framtiden, men som det ser ut idag är man låst till den betalningsmetod man beställde sitt abonnemang med.

Visa original

9 svar

Hejsan @Hfg4568!

Det går tyvärr inte att ändra från betalkort till faktura i dagsläget. Det är något som vi ser över till framtiden, men som det ser ut idag är man låst till den betalningsmetod man beställde sitt abonnemang med.

Jag blir tvungen att byta operatör nu då ni inte har faktura betalning.

Numret ska portas till dem portering eller vad det heter,

Det är 4 dagar till ny månad, när ska jag säga upp det jag har både

mobilt bredband 200Mb och telefon 99kr hos er. Jag vill inte vara utan telefon

Om jag avslutar mitt mobila bredband i dag, stängs det av direkt då eller vid måndas slutet, alltså att sim kortet stängs? 

hallå??

Användarnivå 3
Emblem +2

Hejsan @Hfg4568,

När du säger upp ditt abonnemang hos oss så stängs det inte ner direkt utan istället vid månadsskiftet. 

Tack Axel

Och så jag stänger av mina sim kort på fredag då!

Min nya operatör aktiverar sim kortet på tisdag typ, måste jag köpa en hel månad till av er då för att inte vara utan telefon och mobilt bredband?

Användarnivå 3
Emblem +2

Hej igen @Hfg4568,

Om du säger upp dina abonnemang manuellt så kommer de stängas ned per automatik vid månadsskiftet och kommer inte fungera efter det.

Om du vill använda mobilabonnemanget tills då att den nya operatören flyttar ut numret rekommenderar jag att du inte säger upp abonnemanget manuellt, utan väntar istället. Då kommer vi debitera dig som vanligt i enlighet med abonnemangen och så sägs de upp när den nya operatören tar över numret för ditt abonnemanget. 

Bredbandsabonnemanget kan du säga upp när du mottar SIM-kortet från din nya operatör så kommer det stängas ned kort därefter.

Hej!

Jag vill fråga er

Svara