Besvarat

Kan ej uppdatera betalningsinformationen

• 3 november 2020
  • 1 svar
  • 92 visningar

Hej! Jag har bytt bankort. Men när jag försöker skriva in nya kortnumret markeras numret i rött. Detta trots att kortet fungerar samt är öppet för internetköp. Så jag kan alltså inte uppdatera betalningsinformationen, detta gäller ett Mastercard. Hur kan jag lösa detta snabbt? Har tre abonnemang knutet till kortet.

icon

Bästa svar av Martin 9 november 2020, 09:32

Hejsan @TobiasB!

Vilken webbläsare använde du? Om du använde Microsoft Edge, testa med Google Chorme istället - den brukar vara mer medgörlig i dessa ändamål. Du kan även testa att rensa cache och cookies.

I annat fall om kortnumret markeras i rött kan det bero på att det är inte korrekt inmatat. Viktigt att alla siffrorna är korrekta samt att dom angivits utan mellanslag. 

Visa original

1 svar

Hejsan @TobiasB!

Vilken webbläsare använde du? Om du använde Microsoft Edge, testa med Google Chorme istället - den brukar vara mer medgörlig i dessa ändamål. Du kan även testa att rensa cache och cookies.

I annat fall om kortnumret markeras i rött kan det bero på att det är inte korrekt inmatat. Viktigt att alla siffrorna är korrekta samt att dom angivits utan mellanslag. 

Svara

Static Template