Privat
Företag

Kan inte byta betalkort

• Anonymous
  • 0 kommentarer

Jag kan inte byta betalkort på mina sidor. Det visas bara att något gick fel och jag ska kontakta kundservice. Jag undrar också om jag måste byta adress därför den som står på mina sidor är gammal.

Denna tråd har stängts för kommentarer

8 svar

Hejsan @zneaki!

Jag har skickat detta till vår kundservice som kan hjälpa dig titta närmare på detta. Dom återkommer till dig på din mejl, så håll ett öga på inkorgen samt skräpposten ifall deras svar skulle hamna där.

Du kan även svara på autosvarsmejlet du får med dina kunduppgifter för snabbare hantering av mina kollegor.

Jag har fått samma problem men jag kommer fram till att skriva in mitt bankkort men sen bara laddar det utan att gå vidare.

Har testat på dator i mobil webbläsare och i appen, men samma problem. Kommer mitt abonnemang att stängas ner om det inte går att lösa innan ett visst datum?

Användarnivå 6
Emblem +6

Jag har fått samma problem men jag kommer fram till att skriva in mitt bankkort men sen bara laddar det utan att gå vidare.

Har testat på dator i mobil webbläsare och i appen, men samma problem. Kommer mitt abonnemang att stängas ner om det inte går att lösa innan ett visst datum?

Testa med en annan webbläsare på pc'n, kanske kan hjälpa?

Har samma problem. Den enda text som dyker upp på Betalningarsidan är “Här var det tomt Det finns inga betalningar här.” och “Oops! Något gick fel. 😕 Om felet kvarstår vänligen kontakta kundservice”. Snart går abonnemanget ut, har fått SMS där ni tackar för den tid som varit och säger att abonnemanget avslutas 2021-10-31. Hur kan jag lägga in mitt nya bankkort och fortsätta vara kund?

Jag har samma problem som Elbe. Hur går vi vidare?

Jag har samma problem som Elbe. Hur går vi vidare?

Använder du appen eller går du genom webbläsaren? Tänker ifall du använder din webbläsare så kan du testa att rensa cache och cookies för att se om det hjälper eller med en annan webbläsare som tingtong nämnde tidigare.

Om inget av det fungerar så rekommenderar jag att kontakta kundservice för att se om det är någon käpp i hjulet. 

Jag har samma problem, jag har testat genom datorn rensat cachen. Testat genom appen. Kan ibte byta betalkort. Har idag inget abonnemang hos hallon men vill byta till hallon. Men det känns helt omöjligt. 

Jag har samma problem, jag har testat genom datorn rensat cachen. Testat genom appen. Kan ibte byta betalkort. Har idag inget abonnemang hos hallon men vill byta till hallon. Men det känns helt omöjligt. 

Halloj @Jasminan:blush:

Jag skickar din kommentar till kundservice som kan hjälpa dig undersöka och åtgärda problemet. Dom återkommer till dig på din mejl, så håll ett öga på inkorgen och skräpposten under dagen.