hallon

Kan inte uppdatera/byta betalkort

• 26 August 2021
  • 5 kommentarer
  • 987 visningar

Jag kan inte byta betalkort för att skapa ett nytt abonnemang då jag tidigare varit hallonkund med ett betalkort som inte är giltigt längre. Jag behöver hjälp snarast då numret inte fungerar längre än till i morgon så jag behöver få ett nytt abonnemang på plats snarast.

Detta ämne är stängt för kommentarer

5 svar

Jag har exakt samma problem. Har varit kund tidigare hos Hallon och vill byta tillbaka, men kan inte teckna abonnemang för kortet som ligger registrerat har gått ut och det går inte att byta kort under mina sidor. 
Vill gärna få löst detta snarast! 

Jag kan inte byta betalkort för att skapa ett nytt abonnemang då jag tidigare varit hallonkund med ett betalkort som inte är giltigt längre. Jag behöver hjälp snarast då numret inte fungerar längre än till i morgon så jag behöver få ett nytt abonnemang på plats snarast.

Det exakt samma problem hos mig.

Hur går det nu? Fick du hjälp från Hallon?

Jag har också samma problem, går inte att ändra kortet på mina sidor, och om jag ska teckna ett nytt går det inte heller att byta eller ändra kortet i “betalningen”. Ber till gudarna att dom ser detta, man blir ju trött när de inte finns svar på frågan på hemsidan. Har ni fått svar angående detta?

Kan inte registrera nytt kontokort trots att kortet är helt ok och reg. för internetbet-

Kan inte registrera nytt kontokort trots att kortet är helt ok och reg. för internetbet-

Har samma problem,  kan någon på servicen hjälpa mig snälla , kommer fel meddelande att något gick fel och får kontakta kund service.

Mitt nytt kort är registrerad för öppet köp 

Och jag har raderat cash minne .

Snälla hjääääääälp 

Static Template