Besvarat

Konstnad för samtal till EU/EES land

Hej!

Så vitt jag har förstått kan jag från tex Danmark ringa till andra EU/EES länder för samma kostnad som att ringa inom Sverige.

Gäller detta inte inom Sverige? Vi insåg just att räkningarna blivit högre än förut för att dottern har ringt sin kompis i Amsterdam, eftersom hon trodde priset var detsamma så länge hon ringde inom EU.
om detta stämmer tycker jag beskrivningarna på hemsidan är otydliga och rekommenderar er att förtydliga detta någonstans.

Dessutom undrar jag vad ert förslag på lösning är iså fall (förutom att använda data istället)

mvh
/Stina
icon

Bästa svar av Tor 22 October 2018, 09:17

Hejsan @Stinafina.

Varmt välkommen till forumet! :)

Jag tackar för din feedback, jag ska givetvis föra det vidare.

Det stämmer att du inte ringer gratis till utlandet från Sverige (med vissa undantag).

Vad för förslag söker du? Det kostar att ringa till utlandet, om detta anses vara ett problem så föreslår jag att samtal till utlandet undviks.

Du hittar vår prislista för utlandet genom att klicka här.

Välj eller sök efter det land du vill hämta priser för.'

Ha en fin dag!
Visa original

5 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hejsan @Stinafina.

Varmt välkommen till forumet! :)

Jag tackar för din feedback, jag ska givetvis föra det vidare.

Det stämmer att du inte ringer gratis till utlandet från Sverige (med vissa undantag).
Vad för förslag söker du? Det kostar att ringa till utlandet, om detta anses vara ett problem så föreslår jag att samtal till utlandet undviks.

Du hittar vår prislista för utlandet genom att klicka här.
Välj eller sök efter det land du vill hämta priser för.'

Ha en fin dag!
Jag hittar inte prislistan för utlandet när jag söker, och länken som bifogats fungerar inte (!?)

/Stina
Användarnivå 4
Emblem +2
Jag hittar inte prislistan för utlandet när jag söker, och länken som bifogats fungerar inte (!?)

/Stina

Hej,

Här kommer den: https://www.hallon.se/utlandspriser

Ha en fin dag!
Nja jag börjar tro att jag inte kan tolka informationen. det jag kan läsa ut ur den sidan är att det är gratis att ringa från Nederländerna, men inget om vad det kostar att ringa till Nederländerna från Sverige.. eller är det något jag missar?

det jag saknar är info om vad det kostar att ringa till utlandet *från* sverige (speciellt till olika EU-länder). Jag kan inte utläsa det någonstans?
Nu hittade jag den informationen längre ned på sidan. /S

Svara

Static Template