Besvarat

Kostnad för abonnemang - som jag ändrat men som jag fortsatt betalar för mycket för

• 24 oktober 2020
  • 1 svar
  • 91 visningar

hej 

Jag har ett abonnemang

jag blir debiterad 249 kr per månad trots att jag upprepade gånger klickat i och försäkrat mig om att det är ett abboneang som gäller 149 kr. När jag tittar på sidan så är det det alternativet som är iklickat, och har varit två månader tillbaka. 

Jag vill ha hjälp med det här eller säger jag upp abonnemanget och övergår till vimla. 

häls Lotta 

icon

Bästa svar av Martin 26 oktober 2020, 09:53

Hejsan @Lomul!

Jag skickar detta till kundservice då det är en fråga som forumet inte kan svara på. Här över forumet har nämligen kundservice ingen direkt närvaro.

Kundservice kommer att återkomma till dig per mejl inom kort, så håll koll på din inkorg samt skräpposten ifall deras svar skulle av någon anledning sorteras dit. :slight_smile:

Visa original

1 svar

Hejsan @Lomul!

Jag skickar detta till kundservice då det är en fråga som forumet inte kan svara på. Här över forumet har nämligen kundservice ingen direkt närvaro.

Kundservice kommer att återkomma till dig per mejl inom kort, så håll koll på din inkorg samt skräpposten ifall deras svar skulle av någon anledning sorteras dit. :slight_smile:

Svara

Static Template