Besvarat

Misslyckad betalning


Hej
jag har ett abonnemang hos er. Jag fick ett mejl att finns problem med betalning. Undrar vad ska jag göra?
icon

Bästa svar av Oskar 15 januari 2019, 15:35

Hej @Amirotax!



Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit.



Jag ber om ursäkt för det sena svaret!



Jag förstår absolut din situation, jag rekommenderar dig att kika här för att se de vanligaste anledningarna till att en dragning inte går att genomföra samt hur du löser detta.



Allt gott!
Visa original

74 svar

hej, min betalning går inte igenom och nu är mitt abbonemanng låst. Kan man byta kort som pengarna ska dras ifrån? Isf hur?
Hej . 2 telefonnr är spärrade för att det inte gick att dra från mitt kort. Nummer 076XXXXXX,076XXXXX kan ni dra det nu på engång??

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Ja har haft pengar på mitt kort men såg idag att det var någon kr för lite. Har satt in pengar nu så det finns kan ni gå in igen och dra pengar ifrån mitt kort så ni kan spärra upp mitt kort igen mvh marcus
Hejsan, mitt sim blev spärrat efter att ni inte kunnat dra pengar. Jag har nu bytat kort. Drar ni automatiskt pengar och låser upp spärren då? Hur lång tid tar det? Tack!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Amirotax!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit.

Jag ber om ursäkt för det sena svaret!

Jag förstår absolut din situation, jag rekommenderar dig att kika här för att se de vanligaste anledningarna till att en dragning inte går att genomföra samt hur du löser detta.

Allt gott!
Hej, ni säger att jag har inte betalt 50sek för mitt abonnemang medan ni har tog emot 50sek. Ifall det finns i mitt konto att ni tog pengar det betyder att ni tog emot det. Därför vill jag fråga varför frågar ni för att jag betala mer?
Men hur?
Avstängd
Jag kan inte betala mina faktura *skulder( utan OCR nummret . Jag behöver också delningar för mitt Iphone som jag köpte i delningar från er och tog inte emot fakturan eftersom jag har blivit bort från Sverige! Skicka, snälla min fakturan för att få betala!
Mvh Florian CIRCIUMARU

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 4
Emblem +5
Hejsan, mitt sim blev spärrat efter att ni inte kunnat dra pengar. Jag har nu bytat kort. Drar ni automatiskt pengar och låser upp spärren då? Hur lång tid tar det? Tack!

Hej @Gungpur!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag flyttade din fråga till den här tråden då du har svaret på din fråga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Ja har haft pengar på mitt kort men såg idag att det var någon kr för lite. Har satt in pengar nu så det finns kan ni gå in igen och dra pengar ifrån mitt kort så ni kan spärra upp mitt kort igen mvh marcus

Hej @Mäggus!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men du kan se svaret på din fråga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej . 2 telefonnr är spärrade för att det inte gick att dra från mitt kort. Nummer 076XXXXXX,076XXXXX kan ni dra det nu på engång??

Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer


Hej @goranwestin!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men du kan se svaret på din fråga här ovanför :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
hej, min betalning går inte igenom och nu är mitt abbonemanng låst. Kan man byta kort som pengarna ska dras ifrån? Isf hur?


Hej @Amanda Stenstrand!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag slog ihop din fråga med den här tråden då du kan hitta ditt svar här ovanför.

Allt gott!
jag har betalat min betalning igår och jag har kvittot och du säger att jag inte varför är det?
Hej! Jag har bytt min bankkort som ni så men jag kan inte använda min surf eller ringa någon så kan ni fixa det.
Hej!
Jag har betalat igår men min abonemang är fortfarande spärrad.
Hur kan jag lösa det?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej, ni säger att jag har inte betalt 50sek för mitt abonnemang medan ni har tog emot 50sek. Ifall det finns i mitt konto att ni tog pengar det betyder att ni tog emot det. Därför vill jag fråga varför frågar ni för att jag betala mer?

Hej @Phoenix!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Jag flyttade din fråga till den här tråden då du kan se ditt svar här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Men hur?
Avstängd


Hej @Hund!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Jag flyttade din fråga till den här tråden, då du kan se hur du avhjälper problemet här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag kan inte betala mina faktura *skulder( utan OCR nummret . Jag behöver också delningar för mitt Iphone som jag köpte i delningar från er och tog inte emot fakturan eftersom jag har blivit bort från Sverige! Skicka, snälla min fakturan för att få betala!
Mvh Florian CIRCIUMARU

Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer


Hej @Florian Svensson!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du har hittat hit.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag flyttade din fråga till den här tråden då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
jag har betalat min betalning igår och jag har kvittot och du säger att jag inte varför är det?

Hej @Samir!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag slog ihop din fråga till den här tråden då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @Genaro!

Du ser svar på din fråga i denna tråd. 🙂 Det kan även dröja 1-3 dagar innan spärren hävs på ditt abonnemang från det att du har betalat.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej! Jag har bytt min bankkort som ni så men jag kan inte använda min surf eller ringa någon så kan ni fixa det.

Hej @Mohamed Ali!

Varmt välkommen till forumet.

Jag flyttade din fråga hit, du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Hej , det gick inte att betala jag som autio giuro . Är det möjligt för er att skicka fakturen med OCR nummer till mig ?
Också jag flyttade från vilagatan till ny adress

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Hejsan jag får mejl om att det är problem med min betalning men pengar finns på kontot så jag ser inte problemet!
Ni skulle dra pengar från mitt vanliga konto men pengarna är slut på det kontot, men jag har ett mastercard konto också , så jag undrar hur jag betalar manuellt med mitt kort utan bankid.

MVH Littlefrog
Ni har mitt konto nummer och dra ut pengar före månad. varför ni kan inte dra ut pengar från mitt konto

Svara


Static Template