Besvarat

Misslyckad betalning

Visa ursprungsinlägget

74 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej , det gick inte att betala jag som autio giuro . Är det möjligt för er att skicka fakturen med OCR nummer till mig ?
Också jag flyttade från vilagatan till ny adress

Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej @Faryad!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se ditt svar här ovanför :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hejsan jag får mejl om att det är problem med min betalning men pengar finns på kontot så jag ser inte problemet!

Hej @Asmae!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Jag fick ett sms om att det inte gick att dra månadsbeloppet. Hade fått nytt betalkort som jag nu registrerat. Behöver jag göra nåt mer eller drar ni månadens belopp nu.
Min man har också abonnemang hos er. Nu har han fått meddelande att det inte går att dra pengar på hans konto trots att det finns täckning. Hans telenummer 07XXXXXX. Jag kan inte gå in på hans hemsida o nu har även han ny mailadress. Hoppas på svar snarast.

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 4
Emblem +5
Ni skulle dra pengar från mitt vanliga konto men pengarna är slut på det kontot, men jag har ett mastercard konto också , så jag undrar hur jag betalar manuellt med mitt kort utan bankid.

MVH Littlefrog

Hej @Littlefrog!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Ni har mitt konto nummer och dra ut pengar före månad. varför ni kan inte dra ut pengar från mitt konto

Hej @abdimajid!

Jag flyttade din fråga till den här tråden då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag fick ett sms om att det inte gick att dra månadsbeloppet. Hade fått nytt betalkort som jag nu registrerat. Behöver jag göra nåt mer eller drar ni månadens belopp nu.

Hej @Stenbock54!

Varmt välkommen till forumet.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Min man har också abonnemang hos er. Nu har han fått meddelande att det inte går att dra pengar på hans konto trots att det finns täckning. Hans telenummer 07XXXXXX. Jag kan inte gå in på hans hemsida o nu har även han ny mailadress. Hoppas på svar snarast.

Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej @KarinGunilla!

Allt gott!
Hur gör ja när ja ej haft täckning på kontot när pengarna skulle dragits men kan betala nu fast via ett annat konto men bara denna månaden? Mvh Johanna
Hej, jag får flera sms ifrån er om att betalning ej kan dras ifrån mitt konto, jag har pengsar där så det ska gå. Hur stort belopp försöker ni dra?

kan ni maila fakturabeloppet annars så betalar jag . den vägen om det krånglar.
Hej,
Jag fick några mejl med information att ni inte kunde dra betalning från mitt kort. Nu är detta åtgärdat så jag skulle gärna vilja få bekräftelsen att betalningen gick bra.

Mvh
Griselda
Hejsan, fick sms om att betalning misslyckades så flyttade över pengar till mitt kort som är kopplat till hallon, detta var igår(7 februari). De stod att efter 7 februari så görs det inga fler försök, hur ska jag gå till väga då.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hur gör ja när ja ej haft täckning på kontot när pengarna skulle dragits men kan betala nu fast via ett annat konto men bara denna månaden? Mvh Johanna

Hej @Grizzlygrodan11!

Jag har flyttat din fråga till den här tråden då du kan se hur du går tillväga för att lösa detta som du efterfrågar här ovanför :)

Allt gott!
Tja, såg nu att jag hade mitt gamla kort inlagt så nu har jag uppdaterat till mitt nya så nu kan ni dra pengar från kortet
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej, jag får flera sms ifrån er om att betalning ej kan dras ifrån mitt konto, jag har pengsar där så det ska gå. Hur stort belopp försöker ni dra?

kan ni maila fakturabeloppet annars så betalar jag . den vägen om det krånglar.

Hej @bennybalong!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du hittar din detaljspecifikation här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej,
Jag fick några mejl med information att ni inte kunde dra betalning från mitt kort. Nu är detta åtgärdat så jag skulle gärna vilja få bekräftelsen att betalningen gick bra.

Mvh
Griselda

Hej @GriseldaQ!

Allt gott!
Hej jag har 2 abonnemang hus er och förra månaden har inte betalat för båda abonnemang och ni har spärrat mitt sim-kort så hur kan jag betala de nu ???????? Om ni kan skicka en faktur med OCN och allt att jag betalar
Hej! Min abonemang blev spärrat , nu har jag registrerat nytt kort så att ni kan dra pengarna , och de fakturorna som har förfallit har jag betalt , så hoppas ni öppnar abonnemanget så fort så möjligt. Med vänlig hälsning, Fatime Fetahu
Tjena! De så att mitt abonnemang har blivit avstängt för att betalningen inte gick igenom. Jag har pengar på mitt konto. Kan ni försöka dra betalningen igen?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hejsan, fick sms om att betalning misslyckades så flyttade över pengar till mitt kort som är kopplat till hallon, detta var igår(7 februari). De stod att efter 7 februari så görs det inga fler försök, hur ska jag gå till väga då.

Hej @Johannessonen!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Tja, såg nu att jag hade mitt gamla kort inlagt så nu har jag uppdaterat till mitt nya så nu kan ni dra pengar från kortet

Hej @Blayzarn!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej jag har 2 abonnemang hus er och förra månaden har inte betalat för båda abonnemang och ni har spärrat mitt sim-kort så hur kan jag betala de nu ???????? Om ni kan skicka en faktur med OCN och allt att jag betalar

Hej @Akbar Rezaie!

När det inte varit möjligt att dra en betalning, så skickas det ut en påminnelsefaktura till din folkbokföringsadress med OCR och PG/BG.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej! Min abonemang blev spärrat , nu har jag registrerat nytt kort så att ni kan dra pengarna , och de fakturorna som har förfallit har jag betalt , så hoppas ni öppnar abonnemanget så fort så möjligt. Med vänlig hälsning, Fatime Fetahu

Hej @Fatime!

Allt gott!
Jg har 3 abonnemang hos hallon till mina 3 barn och igår så drog ni 248 kronor från mitt konto men ni öppnade bara upp ett av abonnemangen . Undrar vad som har hänt?
Användarnivå 4
Emblem +5
Tjena! De så att mitt abonnemang har blivit avstängt för att betalningen inte gick igenom. Jag har pengar på mitt konto. Kan ni försöka dra betalningen igen?

Hej @Mustafayousif7!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!

Svara

Static Template