Besvarat

Misslyckad betalning


Hej
jag har ett abonnemang hos er. Jag fick ett mejl att finns problem med betalning. Undrar vad ska jag göra?
icon

Bästa svar av Oskar 15 januari 2019, 15:35

Hej @Amirotax!



Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit.



Jag ber om ursäkt för det sena svaret!



Jag förstår absolut din situation, jag rekommenderar dig att kika här för att se de vanligaste anledningarna till att en dragning inte går att genomföra samt hur du löser detta.



Allt gott!
Visa original

74 svar

hej 

har bytt bankkort och nu ni kan inte drar pengarna skulle nio kunna hjalpa 

ni har ej dragit månadens belopp -jag har nutt bankkort .hur uppger jag det?
Hejsan! Här kan du kika hur du byter betalkort. 🙂
ni har ej dragit månadens belopp -jag har nutt bankkort .hur uppger jag det?
Användarnivå 6
Emblem +8
sista betalning har ej gåt igenom

Hej! Jag flyttade in din fråga i denna tråd då liknande ställts tidigare. 😊
sista betalning har ej gåt igenom
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej,
så jag fick sms till att betalningen misslyckades och att abonnemanget ska spärras idag. Jag har tillräckligt med pengar nur på kontot, finns det möjlighet att ni avdrar pengarna nu och inte spärrar kontot?

Mvh
Martina


Hej @Tinchen!

Du kan se ditt svar här.

Ha en fin dag!
Hej,
så jag fick sms till att betalningen misslyckades och att abonnemanget ska spärras idag. Jag har tillräckligt med pengar nur på kontot, finns det möjlighet att ni avdrar pengarna nu och inte spärrar kontot?

Mvh
Martina
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej det är så att ni har försökt dra pengar men jag har inte haft pengar på kontot så jag tänkte betala att idag så jag tänkte höra hur jag ska gå till vägar.
Mvh patrik


Hej @Patrik jönsson!

Varmt välkommen till forumet & jag ber verkligen om ursäkt för att du inte fått svar hittills.

Jag flyttade din fråga hit då du kan se all information rörande betalningen här ovanför.

Ha en fin dag!
Hej det är så att ni har försökt dra pengar men jag har inte haft pengar på kontot så jag tänkte betala att idag så jag tänkte höra hur jag ska gå till vägar.
Mvh patrik
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Isra!

Varmt välkommen till forumet!

Om du kikar här så ser du de steg som du kan göra för att lösa problemet :)

Ha en fin dag!
Hej jag fått en SMS fårn hallon att ni kunde inte dra pengar från min konto. men jag har pengar i min konto. vad ska jag göra
Användarnivå 4
Emblem +5
Då mitt kontokort har blivit stulet så har jag fått lov att skaffa ett nytt. Mitt abonnemang för denna månaden har inte godkänts pga att mitt kort har varit spärrat. Men nu har jag fått ett nytt kontokort och det har aktiverats, även fast jag har bytt kontouppgifter så går det ändå inte att dra pengar från mitt kort. Varför? Jag har pengar på kortet och allt jag har kunnat göra har jag gjort.
Hur ska jag gå tillväga?
Mvh Elin


Hej @elinhakonen!

Varmt välkommen till forumet! Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Jag flyttade din fråga hit då du kan se allt som har med misslyckade betalningar att göra här ovanför.

Ha en fin dag!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej Hallon, det är så helt enkelt att jag vill att ni gör en dragning på mitt konto just nu för det är så att jag precis fått pengar på kontot och jag vill passa på att ni drar på en gång
så att mitt abonemang börjar att fungera igen.
M.v.h.
Elias.


Hej @Elias Unge!

Varmt välkommen till forumet!
Jag flyttade din fråga hit då du kan se allt som har med betalning att göra här ovanför :)

Ha en fin dag!
Då mitt kontokort har blivit stulet så har jag fått lov att skaffa ett nytt. Mitt abonnemang för denna månaden har inte godkänts pga att mitt kort har varit spärrat. Men nu har jag fått ett nytt kontokort och det har aktiverats, även fast jag har bytt kontouppgifter så går det ändå inte att dra pengar från mitt kort. Varför? Jag har pengar på kortet och allt jag har kunnat göra har jag gjort.
Hur ska jag gå tillväga?
Mvh Elin
Hej Hallon, det är så helt enkelt att jag vill att ni gör en dragning på mitt konto just nu för det är så att jag precis fått pengar på kontot och jag vill passa på att ni drar på en gång
så att mitt abonemang börjar att fungera igen.
M.v.h.
Elias.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej
Det är fel betalningen för maj och jag kan inte sätta nytt kort för betalning pgv jag är bort och retur tillbaka om en vecka till!!
Får jag få faktura att betala eller vänta?


Hej @Iman!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Ha en fin dag!
Hej
Det är fel betalningen för maj och jag kan inte sätta nytt kort för betalning pgv jag är bort och retur tillbaka om en vecka till!!
Får jag få faktura att betala eller vänta?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej jag behöver hjälp med mitt sim kort jag hade betalat sent för mitt abonnemang och nu har mitt kort blivit blockad och ingen kan ringa mig vad ska jag göra?

Hej @Victor abanise!

Varmt välkommen till forumet.

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga i artikeln som länkas här ovanför.

Allt gott!
Hej jag behöver hjälp med mitt sim kort jag hade betalat sent för mitt abonnemang och nu har mitt kort blivit blockad och ingen kan ringa mig vad ska jag göra?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej. Jag har fått ett sms från hallon.se om att ni inte kunde dra pengar från mitt konto.

Ja undrar om det stämmer. Ja har glömt av vilket konto de dras från. Kan ni se det? Så kan ja fixa det om så är fallet.

Tack på förhand
Martin
89XXXXX

Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer


Hej @Feltsavat!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Hej. Jag har fått ett sms från hallon.se om att ni inte kunde dra pengar från mitt konto.

Ja undrar om det stämmer. Ja har glömt av vilket konto de dras från. Kan ni se det? Så kan ja fixa det om så är fallet.

Tack på förhand
Martin
89XXXXX

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej, jag har betalat min faktura idag och undrar när mitt kort kommer aktiveras igen

Hej @Abed Chehade!

Varmt välkommen till forumet.

Jag flyttade din fråga hit då du kan se ditt svar här ovanför.

Allt gott!
Hej, jag har betalat min faktura idag och undrar när mitt kort kommer aktiveras igen
Användarnivå 4
Emblem +5
Jg har 3 abonnemang hos hallon till mina 3 barn och igår så drog ni 248 kronor från mitt konto men ni öppnade bara upp ett av abonnemangen . Undrar vad som har hänt?

Hej @Snöboll123!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Tjena! De så att mitt abonnemang har blivit avstängt för att betalningen inte gick igenom. Jag har pengar på mitt konto. Kan ni försöka dra betalningen igen?

Hej @Mustafayousif7!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!

Svara


Static Template