Besvarat

Misslyckad betalning

Hej
jag har ett abonnemang hos er. Jag fick ett mejl att finns problem med betalning. Undrar vad ska jag göra?
icon

Bästa svar av Oskar 15 januari 2019, 15:35

Hej @Amirotax!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit.

Jag ber om ursäkt för det sena svaret!

Jag förstår absolut din situation, jag rekommenderar dig att kika här för att se de vanligaste anledningarna till att en dragning inte går att genomföra samt hur du löser detta.

Allt gott!
Visa original

74 svar

Jag kan inte betala mina faktura *skulder( utan OCR nummret . Jag behöver också delningar för mitt Iphone som jag köpte i delningar från er och tog inte emot fakturan eftersom jag har blivit bort från Sverige! Skicka, snälla min fakturan för att få betala!
Mvh Florian CIRCIUMARU

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Hur gör ja när ja ej haft täckning på kontot när pengarna skulle dragits men kan betala nu fast via ett annat konto men bara denna månaden? Mvh Johanna
Användarnivå 4
Emblem +5
Hur gör ja när ja ej haft täckning på kontot när pengarna skulle dragits men kan betala nu fast via ett annat konto men bara denna månaden? Mvh Johanna

Hej @Grizzlygrodan11!

Varmt välkommen till forumet!

Jag har flyttat din fråga till den här tråden då du kan se hur du går tillväga för att lösa detta som du efterfrågar här ovanför :)

Allt gott!
Hej, jag får flera sms ifrån er om att betalning ej kan dras ifrån mitt konto, jag har pengsar där så det ska gå. Hur stort belopp försöker ni dra?

kan ni maila fakturabeloppet annars så betalar jag . den vägen om det krånglar.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej, jag får flera sms ifrån er om att betalning ej kan dras ifrån mitt konto, jag har pengsar där så det ska gå. Hur stort belopp försöker ni dra?

kan ni maila fakturabeloppet annars så betalar jag . den vägen om det krånglar.

Hej @bennybalong!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du hittar din detaljspecifikation här ovanför.

Allt gott!
Hej,
Jag fick några mejl med information att ni inte kunde dra betalning från mitt kort. Nu är detta åtgärdat så jag skulle gärna vilja få bekräftelsen att betalningen gick bra.

Mvh
Griselda
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej,
Jag fick några mejl med information att ni inte kunde dra betalning från mitt kort. Nu är detta åtgärdat så jag skulle gärna vilja få bekräftelsen att betalningen gick bra.

Mvh
Griselda

Hej @GriseldaQ!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
jag har betalat min betalning igår och jag har kvittot och du säger att jag inte varför är det?
Användarnivå 4
Emblem +5
jag har betalat min betalning igår och jag har kvittot och du säger att jag inte varför är det?

Hej @Samir!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag slog ihop din fråga till den här tråden då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
Hej!
Jag har betalat igår men min abonemang är fortfarande spärrad.
Hur kan jag lösa det?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @Genaro!

Du ser svar på din fråga i denna tråd. 🙂 Det kan även dröja 1-3 dagar innan spärren hävs på ditt abonnemang från det att du har betalat.
Hej! Jag har bytt min bankkort som ni så men jag kan inte använda min surf eller ringa någon så kan ni fixa det.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej! Jag har bytt min bankkort som ni så men jag kan inte använda min surf eller ringa någon så kan ni fixa det.

Hej @Mohamed Ali!

Varmt välkommen till forumet.

Jag flyttade din fråga hit, du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Hejsan, fick sms om att betalning misslyckades så flyttade över pengar till mitt kort som är kopplat till hallon, detta var igår(7 februari). De stod att efter 7 februari så görs det inga fler försök, hur ska jag gå till väga då.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hejsan, fick sms om att betalning misslyckades så flyttade över pengar till mitt kort som är kopplat till hallon, detta var igår(7 februari). De stod att efter 7 februari så görs det inga fler försök, hur ska jag gå till väga då.

Hej @Johannessonen!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Tja, såg nu att jag hade mitt gamla kort inlagt så nu har jag uppdaterat till mitt nya så nu kan ni dra pengar från kortet
Användarnivå 4
Emblem +5
Tja, såg nu att jag hade mitt gamla kort inlagt så nu har jag uppdaterat till mitt nya så nu kan ni dra pengar från kortet

Hej @Blayzarn!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Hej
Det är fel betalningen för maj och jag kan inte sätta nytt kort för betalning pgv jag är bort och retur tillbaka om en vecka till!!
Får jag få faktura att betala eller vänta?
Hej jag har 2 abonnemang hus er och förra månaden har inte betalat för båda abonnemang och ni har spärrat mitt sim-kort så hur kan jag betala de nu ???????? Om ni kan skicka en faktur med OCN och allt att jag betalar
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej
Det är fel betalningen för maj och jag kan inte sätta nytt kort för betalning pgv jag är bort och retur tillbaka om en vecka till!!
Får jag få faktura att betala eller vänta?

Hej @Iman!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Ha en fin dag!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej jag har 2 abonnemang hus er och förra månaden har inte betalat för båda abonnemang och ni har spärrat mitt sim-kort så hur kan jag betala de nu ???????? Om ni kan skicka en faktur med OCN och allt att jag betalar

Hej @Akbar Rezaie!

När det inte varit möjligt att dra en betalning, så skickas det ut en påminnelsefaktura till din folkbokföringsadress med OCR och PG/BG.

Allt gott!
Hej! Min abonemang blev spärrat , nu har jag registrerat nytt kort så att ni kan dra pengarna , och de fakturorna som har förfallit har jag betalt , så hoppas ni öppnar abonnemanget så fort så möjligt. Med vänlig hälsning, Fatime Fetahu
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej! Min abonemang blev spärrat , nu har jag registrerat nytt kort så att ni kan dra pengarna , och de fakturorna som har förfallit har jag betalt , så hoppas ni öppnar abonnemanget så fort så möjligt. Med vänlig hälsning, Fatime Fetahu

Hej @Fatime!

Allt gott!
Hej. Jag har fått ett sms från hallon.se om att ni inte kunde dra pengar från mitt konto.

Ja undrar om det stämmer. Ja har glömt av vilket konto de dras från. Kan ni se det? Så kan ja fixa det om så är fallet.

Tack på förhand
Martin
89XXXXX

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej. Jag har fått ett sms från hallon.se om att ni inte kunde dra pengar från mitt konto.

Ja undrar om det stämmer. Ja har glömt av vilket konto de dras från. Kan ni se det? Så kan ja fixa det om så är fallet.

Tack på förhand
Martin
89XXXXX

Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej @Feltsavat!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!

Svara

Static Template