Besvarat

Misslyckad betalning

  • 12 oktober 2020
  • 3 kommentarer
  • 114 visningar

Jag har fått mail om misslyckad betalning. Jag har fått nytt kort och lagt in alla uppgifter, även cvc-kod och allt annat. Täckning finns på kontot, ändå får jag samma svar. Ni kan inte dra betalning. 
Kan ni se till vad det är för fel. Jag vill inte att räkningen hamnar hos inkasso utan anledning.

 

icon

Bästa svar av Martin 13 oktober 2020, 11:07

Hejsan @Sladden!

Här över forumet kan vi tyvärr inte se vad orsaken är, och jag vet att kundservice tyvärr inte kan erbjuda en så närmare förklaring heller då den informationen vi får är lika mycket som om samma sak skulle hända i en butik; det vill säga att det står “medges ej”.

Vi har samlat artiklar med information om betalning här på forumet som kanske kan leda till en förklaring om du inte kikat än. Annars rekommenderar jag att kolla med din bank om kortet kanske är låst för handel över internet. 

Visa original

3 svar

Hejsan @Sladden!

Här över forumet kan vi tyvärr inte se vad orsaken är, och jag vet att kundservice tyvärr inte kan erbjuda en så närmare förklaring heller då den informationen vi får är lika mycket som om samma sak skulle hända i en butik; det vill säga att det står “medges ej”.

Vi har samlat artiklar med information om betalning här på forumet som kanske kan leda till en förklaring om du inte kikat än. Annars rekommenderar jag att kolla med din bank om kortet kanske är låst för handel över internet. 

Hej,

Kortet är upplåst för handel på internet, så där i ligger inte problemet. 

 

Nu har jag precis fått ett mail om att betalningen inte kunnat dras och ärendet skickas till Alektum.

Det är droppen! 

Jag kommer att avsluta mitt abonnemang!

Svara


Static Template