Besvarat

Misslyckad dragning trots pengar på kortet

• 15 april 2020
  • 1 svar
  • 624 visningar

Precis innan påsk fick jag meddelande om misslyckat dragningsförsök. Kollade mitt konto och såg att lönen ej kommit in så fanns inte täckning. Den 7/4 finns lönen på mitt konto ändå får jag meddelande att dragningen misslyckas och mitt abonnemang kommer att spärras för utgående trafik dagen efter.

Försöker desperat få kontakt via chatt för att lösa problemet men efter flera timmar har jag fortfarande inte fått kontakt.

Idag är telefon spärrad och har fått ytterligare meddelande om misslyckat dragningsförsök. Jag fortsätter försöka nå er på alla tänkbara sätt, men känner mig uppgiven. Är utan telefon, som jag använder i jobbet vilket skapar ett stort problem, dessutom är jag rädd att få extra avgifter som jag inte kan eller vill betala då jag tyvärr är maktlös över situationen. Det finns tillräckligt med pengar och det är samma kort utan ändringar som ni gjort dragningar på tidigare och det har aldrig varit något problem. Jag försöker få kontakt, vad mer kan jag göra??

icon

Bästa svar av AdrianS 16 april 2020, 11:49

Ta bort kortet/lägg till ditt kort igen/byt kort, och lägg till det du vill använda igen istället. Har funkat för mig för att tvinga dragning förut

Visa original

1 svar

Ta bort kortet/lägg till ditt kort igen/byt kort, och lägg till det du vill använda igen istället. Har funkat för mig för att tvinga dragning förut

Svara

Static Template