Besvarat

Mitt saldo

I mitt abonnemang ingår 4GB. Månadskostnad 99 kr. Jag använder mobilen väldigt litet.
1 november drogs 198 kr från mitt konto. I kvittot står det månadsavgift nov 99 kr samt övrigt från oktober 99 kr. Vad är detta övrigt? Jag har absolut inte överskridit 4 GB.
I mitt saldo läste jag 6 nov 5 telefonsamtal och 15 sms, vilket är helt rimligt.
Sen står det Data (GB) 52,71. Betyder det att jag har förbrukat 52,71 GB på 6 dagar?
Det vore helt horibelt. Med min låga användning av mobilen skulle jag inte kunna förbruka denna mängd GB på ett år.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till betalning
icon

Bästa svar av Linnea 12 november 2018, 08:32

Hejsan @Kaelha!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit!

Om du har fått en högre dragning än normalt kan du kika på Mina sidor, då du på din detaljspecifikation ser vad detta avser. Du ser hur du hittar din detaljspecifikation här.

Den data du ser på Mina sidor är den data du har kvar att använda, och alltså inte har använt. 🙂

Ha en superfin dag!
Visa original

5 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Kaelha!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit!

Om du har fått en högre dragning än normalt kan du kika på Mina sidor, då du på din detaljspecifikation ser vad detta avser. Du ser hur du hittar din detaljspecifikation här.

Den data du ser på Mina sidor är den data du har kvar att använda, och alltså inte har använt. 🙂

Ha en superfin dag!
Bra att veta att det gäller datan som jag har kvar.
I detaljspecifikationen står det månadsavgift 99 kr samt övrigt 99 kr. Vad är övrigt undrar jag?
Om det ska vara en detaljspecifikation kan man väl inte skriva bara "övrigt". Vad är det Hallon har tagit betalt för? Det måste jag få svar på.
Användarnivå 6
Emblem +8
Det ska framgå på sida 2 av specifikationen vad den avser. 🙂
Tack för svaret. Sidan 2 såg jag inte, men nu vet jag och har fått svar på min fråga.
Användarnivå 6
Emblem +8
Härligt! :)

Ha en fortsatt bra dag!

Svara

Static Template