Besvarat

När dras pengar för mobilen första gången?

Hej
Jag har beställt en ny Iphone XR med Abonnemang + nummerflytt.
Kortet har kommit men ej mobilen. Ni har dragit 49:- den 1/6 för abonnemanget. Kommer ni dra ytterligare pengar denna månaden för mobilen när den kommer?
Mvh. Christian
icon

Bästa svar av Linnea 10 juni 2019, 10:32

Hejsan @Christian.1978!

Till att börja med vill jag välkomna dig till vårt forum, kul att du hittat hit!

Gällande debiteringen för telefonen kommer denna ske via Arvato, och du får en faktura varje månad skickad till din mejladress just för telefonen. 🙂

Om du vill ha mer info om just betalningen för din telefon är min rekommendation att kontakta Arvato direkt, de kan ge dig exakta datum och kostnader.

tel: +46 340-66 44 44 E-mail: faktura.se@arvato.com

Hojta om det dyker upp några andra frågor eller funderingar. Ha det bäst!
Visa original

12 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Christian.1978!

Till att börja med vill jag välkomna dig till vårt forum, kul att du hittat hit!

Gällande debiteringen för telefonen kommer denna ske via Arvato, och du får en faktura varje månad skickad till din mejladress just för telefonen. 🙂

Om du vill ha mer info om just betalningen för din telefon är min rekommendation att kontakta Arvato direkt, de kan ge dig exakta datum och kostnader.

tel: +46 340-66 44 44 E-mail: faktura.se@arvato.com

Hojta om det dyker upp några andra frågor eller funderingar. Ha det bäst!
Hej. Tack för svar.
När kommer mobilen?
Der är två veckor sedan jag beställde.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen! 🙂

Vilken färg har du beställt?
Svart. Och den fanns i lager när jag beställde.
Användarnivå 6
Emblem +8
Då ska den nog vara framme vid detta laget. En AVI kommer per brev till dig när den går att hämta.

Vi skulle kanske behöva dubbelkolla din adress. 🙂 Kontakta vår kundservice så kan de se över så allting ser rätt ut.
Men du måste väl kunna se hur min beställning ser ut?
Användarnivå 6
Emblem +8
Men du måste väl kunna se hur min beställning ser ut?

I och med att detta är ett publikt forum hanterar vi inte kunduppgifter här. Vid personliga ärenden som innebär utlämnande av kunduppgifter behöver du alltså kontakta kundservice. 😊
Då får du gärna berätta för mig hur jag skall gå till väga. För det är heeelt omöjligt. Jag kan inte skicka något till dom, bara se deras förvalda frågor.
Användarnivå 6
Emblem +8
Då får du gärna berätta för mig hur jag skall gå till väga. För det är heeelt omöjligt. Jag kan inte skicka något till dom, bara se deras förvalda frågor.

Om du klickar på kontakta oss uppe till höger här på forumet kommer du till en sida där du kan välja att chatta med oss eller mejla oss.
Användarnivå 6
Emblem +8
Här är en länk:

Kundservice
Hur avslutar man ett nummer kopplat till ett mobilköp?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hur avslutar man ett nummer kopplat till ett mobilköp?

Du gör som i följande guide: Hur avslutar jag mitt abonnemang hos er?

Debiteringen för mobiltelefonen kommer att fortsätta utan abonnemanget. 🙂

Svara

Static Template