Ni har ändrat datum pâ mitt MasterCard

• 15 december 2020
  • 2 kommentarer
  • 139 visningar

Kund sedan 2018, 99kr per mânad.

Har fâtt flertal sms om att betalning inte fungerar med mitt mastercard  sedan början av 2020. Mitt kort är gällande till November 2021, pengar fanns/finns för täckning.

Nu i December 2020 spärrades min telefon.  Dröm om min förvâning när jag tittade pâ mina sidor och sâg att ni har ändrat expiration date frân Nov 2021 till April 2019 (HJälp).

Hur sjutton kan ert system ändra slutdatum pâ mitt kort till 1.5 âr tidigare och även spärra min telefon. Under tiden har det dragits pengar enligt plan 99kr per mânad. Jag tror att ni har ett mega stort säkerhets problem och jag undrar hur ni kan garantera GDPR och hemlighâlla era kunders bank detaljer för banditer???

Jag kommer att betala betalningspâminnelsen som kommer via pappers faktura men sedan avslutar jag allt samarbete med er pâ Hallon. :rage::thumbsdown:

2 svar

Titta här:

Otroligt

Hejsan @BaraStrul!

Detta låter verkligen knasigt. Givetvis kan inte våra system ändra giltighetstiden på ditt kort då vi inte håller i dina kortuppgifter, utan betalleverantören DIBS som du registrerar betalkortet igenom håller i den informationen.

Fungerar det att registrera om kortet på nytt eller stöter du på hinder då? Jag har även skickat detta till kundservice om det finns något vi kan hjälpa dig med och dom återkommer till din mejl.

God jul! :santa:

Svara

Static Template