Besvarat

Ni har betalat för lite pengar till Schibstedt

• 8 december 2020
  • 1 svar
  • 98 visningar

I november betalade ni endast 89kr till Schibstedt för mitt Aftonbladet Plus, vilket gjorde att prenumerationen avbröts. Jag har inte fått något meddelande från  hallon eller från Schibstedt att priset skulle höjas från 89kr/mån till 99kr/mån. 
Har hallon fått meddelande från Schibstedt att priset skulle höjas? Varför har ni i så fall inte agerat på det? Vid tidigare prishöjningar har det nya beloppet dragits automatiskt.
Jag har nu 89kr innestående hos Schibstedt som jag inte kan utnyttja, och knappast få tillbaka, utan mycket strul

icon

Bästa svar av Martin 16 december 2020, 11:33

Hejsan @Haleth!

Det råder förnärvarande ett problem med betaltjänster vilket gör att dom inte går att genomföra med sitt hallonabonnemang; så detta kan vara en påföljd om Schibstedt höjde priset av prenumerationen.

Jag rekommenderar att du ändrar betalningsmetod för din prenumeration av Aftonbladet Plus från ditt hallonabonnemang till något annat alternativ om det erbjuds samt kollar med Schibstedt gällande beloppet du betalade senast om det går att få tillbaka.

God jul! :santa:

Visa original

1 svar

Hejsan @Haleth!

Det råder förnärvarande ett problem med betaltjänster vilket gör att dom inte går att genomföra med sitt hallonabonnemang; så detta kan vara en påföljd om Schibstedt höjde priset av prenumerationen.

Jag rekommenderar att du ändrar betalningsmetod för din prenumeration av Aftonbladet Plus från ditt hallonabonnemang till något annat alternativ om det erbjuds samt kollar med Schibstedt gällande beloppet du betalade senast om det går att få tillbaka.

God jul! :santa:

Svara

Static Template