hallon
Besvarat

Ni har tagit mer pengar från mitt konto än vad som är lämpligt!


Hej!
Kan ni förklara mig varför ni har tagit mer penga än som specifiera mitt abonnemang.
Jag har en abonnemang student/55+ 6 GB som betala 99 kr månad, MEN de sista månad ni har tagit mer pengar än vad som är lämpligt.
Jag har sparade data som kan använda när mitt vanligt data är slut.
Förklara mig vad har hänt med det.

Mvh

Luis Enrique Vargas
icon

Bästa svar av Linnea 5 November 2018, 16:49

Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @Luis Enrique! :)

Välkommen till forumet. Roligt att du hittat hit!

Det låter som att du kanske har någon form av debitering som inte ingår i ditt abonnemang på din faktura (utlandstrafik eller betalsamtal). Om du loggar in på Mina sidor > Mina uppgifter så kan du se din detaljspecifikation där det framgår vad kostnaden avser. :)

Ha en superfin kväll!
Hej igen Linnea!
Det finns ingen detaljer om utlandtrafik /betalsamtal. Det står bara som övrigt.
Nu vet jag att jag kan inte ringa till resten av Europa som localsamtal.
Ha det bra

Luis
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen Linnea!
Det finns ingen detaljer om utlandtrafik /betalsamtal. Det står bara som övrigt.
Nu vet jag att jag kan inte ringa till resten av Europa som localsamtal.
Ha det bra

Luis


Hej igen!

Det ska finnas med i samtalslistan om du kikar på andra sidan och samtalsspecifikationen. 🙂

Jag förstår. Från Sverige debiteras du om du ringer till utlandet, och du kan se vilka priser som gäller här.

Svara


Static Template