Besvarat

nytt betalkort

  • 8 mars 2021
  • 1 svar
  • 156 visningar

Hej, 

Har ett nytt bankkort som jag la in de nya uppgifterna på den 5feb. Fick ett mail att betalningen inte kunde genomföras. Pengar finns på kontot. Försöker att logga in på mina sidor kommer så långt att bankid kommer upp och kod slås in sen står hallon sidan bara och "snurrar" och händer ingenting. Har provat flera olika webbläsare men samma sak händer överallt.

Har ni något fel på er sida eller vad kan det vara? 

Ser ni vilket kortnummer som är inlagt?

 

Mvh

Catrin Elenius 

icon

Bästa svar av Linnea 12 mars 2021, 12:52

Hej @Tjingeling!
 

Vi är medvetna om att det för närvarande är strul med vissa betalningar, dock ligger problemet hos banken och inte hos oss. Vi kommer därför inte spärra ditt abonnemang just nu, utan hoppas att detta är löst så fort som möjligt.

 

Vi kommer meddela er som är berörda så fort vi vet någonting mer. 

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej @Tjingeling!
 

Vi är medvetna om att det för närvarande är strul med vissa betalningar, dock ligger problemet hos banken och inte hos oss. Vi kommer därför inte spärra ditt abonnemang just nu, utan hoppas att detta är löst så fort som möjligt.

 

Vi kommer meddela er som är berörda så fort vi vet någonting mer. 

Svara


Static Template