Besvarat

Övrigt på fakturan - vad är det?

• Nykomling
  • 0 kommentarer
På min senaste faktura finns utöver den vanliga abonnemangskostnaden en post "övrigt". Vad betyder detta "övrigt"?? Har inte fått något svar på två förfrågningar ang detta från Hallon support... Vill gärna veta vad jag betalar för.
icon

Bästa svar av Linnea 14 augusti 2018, 14:18

Hejsan Lars,

Vad roligt att du har hittat hit, du är varmt välkommen!

Till att börja med vill jag be om ursäkt för att vi för närvarande har lite längre svarstider per mejl, vi jobbar på att svara så fort vi kan!

Om du laddar ned din detaljspecifikation på Mina sidor bör du även kunna se vad det som står under "Övrigt" avser på denna. Har du möjlighet att logga in på Mina sidor och kika där?
Visa original

4 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan Lars,

Vad roligt att du har hittat hit, du är varmt välkommen!

Till att börja med vill jag be om ursäkt för att vi för närvarande har lite längre svarstider per mejl, vi jobbar på att svara så fort vi kan!

Om du laddar ned din detaljspecifikation på Mina sidor bör du även kunna se vad det som står under "Övrigt" avser på denna. Har du möjlighet att logga in på Mina sidor och kika där?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen @Lars!

Har du listat ut vad det var som har debiterats på din faktura eller fått hjälp av vår kundservice ännu? 😊
Hejsan! Jag har också en post som heter övrigt på min faktura, går in på detaljspecifikation men det står inte vad det avser där, så det vill jag gärna få reda på.
Tack på förhand 🙂
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Miranda! :)

Det står på sista sidan av specifikationen, så du kan behöva scrolla ned lite när du öppnat filen.

Ha en superfin dag!

Svara

Static Template