Besvarat

okänt nummer som ligger på mitt namn

Jag har ett okänt nummer som ligger på mitt namn och som drar från min konto varje månad. Jag ser att den inte används och när jag försöker ringa den så är den stängd av eller icke aktiverad. Kan hjälpa mig detta problem?
icon

Bästa svar av Linnea 10 september 2018, 10:46

Hej igen!

Hoppas du haft en fin helg. 😊

Jag förstår. Om nummerflytten inte går igenom avslutas inte abonnemanget automatiskt, utan det behöver göras aktivt om du inte vill ha kvar abonnemanget.

Går nummerflytten inte igenom kommer abonnemanget fortfarande vara aktivt men med ett nummer du tilldelas från oss.

Om du vill avsluta abonnemanget nu kan du se hur du går till väga här.

Ha en fantastisk start på veckan!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Mahdimo!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit! 😄

Om du har ett abonnemang du inte känner igen som kostar dig varje månad är min rekommendation att du kontaktar vår kundservice per mejl eller chatt så vi kan reda ut vad det avser för något.

Ha en superfin dag!
Jag insåg att abonnemanget som det gäller var skapat samtidigt som min abonnemang som jag använder just nu, vilket gjorde att jag kom ihåg att det var ni som ringde mig och erbjöd den till mig och jag beställde två nummerflytt en av dom fungerad medans den andra inte funkade. Men jag fick bara ett mail om att ett av nummerflytten ej funkade. Mer än så tänkte jag inte att det blev. Jag ser ungefär två månader senare att ett nytt nummer blev istället beställd åt mig vilket jag inte har godkänt.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen!

Hoppas du haft en fin helg. 😊

Jag förstår. Om nummerflytten inte går igenom avslutas inte abonnemanget automatiskt, utan det behöver göras aktivt om du inte vill ha kvar abonnemanget.

Går nummerflytten inte igenom kommer abonnemanget fortfarande vara aktivt men med ett nummer du tilldelas från oss.

Om du vill avsluta abonnemanget nu kan du se hur du går till väga här.

Ha en fantastisk start på veckan!

Svara

Static Template