Besvarat

prenumeration på faktura

• 3 februari 2020
  • 3 kommentarer
  • 176 visningar

min son har har fått ngn prenumeration på 50kr/vecka vilket jag ansolut inte godtar att det dras på månadsgakturan. senaste fakturan hade 10 sådana på totalt 500kr. Ni måste hjälpa mig att ta bort det

kontakta mig gärna på telefon 076XXXXXXX

eller Mail XXXXXXXXX@hotmail.com

icon

Bästa svar av Axel 5 februari 2020, 14:14

Hejsan @Segerrunning,

Det är givetvis tråkigt att höra att ni har råkat ut för något som detta, särskilt om det är oönskat. Jag kommer självklart hjälpa er att få stopp på det hela! 

Du kan gå in på Mina Sidor och under fliken ‘Trygg Ekonomi’ nere till höger kan du aktivera spärren för ‘Betaltjänster och Utlandssamtal’. Det kommer stoppa framtida debiteringar från betaltjänster att genomföras för abonnemanget under tiden då spärren är aktiv. 

Visa original

3 svar

Användarnivå 3
Emblem +2

Hejsan @Segerrunning,

Det är givetvis tråkigt att höra att ni har råkat ut för något som detta, särskilt om det är oönskat. Jag kommer självklart hjälpa er att få stopp på det hela! 

Du kan gå in på Mina Sidor och under fliken ‘Trygg Ekonomi’ nere till höger kan du aktivera spärren för ‘Betaltjänster och Utlandssamtal’. Det kommer stoppa framtida debiteringar från betaltjänster att genomföras för abonnemanget under tiden då spärren är aktiv. 

Jag antar att jag blir tvungen att betala de 500kr ni redan har fakturerat eller kan ni kreditera det?

Användarnivå 3
Emblem +2

Hej igen @Segerrunning,

Om du vill bestrida köpet eller föra en diskussion kring kreditering behöver du göra det med företaget som tillhandahåller tjänsten i fråga. Vi har ingen möjlighet att kreditera kostnaden då vi endast för kommunikationen kring själva debiteringen. 

Svara