Besvarat

SMS om obetald faktura trots autogiro

Hej, jag har autogiro men fick nyss ett SMS att jag ej betalat denna månads faktura. Hela poängen med autogiro är väl att ni drar det automatiskt varje månad?
icon

Bästa svar av Linnea 11 oktober 2018, 09:33

Hej på er @Alexa & @EmmaSlemma!

Tack för att ni uppmärksammat detta. Detta är felanmält från oss och jag har även lagt upp en nyhet om detta här på forumet.

Ha det fint!
Visa original

10 svar

Detsamma hände mig precis. Irriterande.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej på er @Alexa & @EmmaSlemma!

Tack för att ni uppmärksammat detta. Detta är felanmält från oss och jag har även lagt upp en nyhet om detta här på forumet.

Ha det fint!
Hej,
Fick påminnelse imorse att jag har obetald faktura. Jag loggar in på arivato och ser att förfallodag är imorgon.
Undrar om det är något anat jag missade eller?
Hur ska jag ta reda på det?
Hälsningar
Hej,

Jag har varit kund hos er nu de senaste månaderna och det här är tredje gången jag får ett påminnelse meddelande om min faktura som ska betalas vilket jag har den på autogiro?????? Vad har ni för konstig system att tre månader dras pengarna fr autogiro utan några konstigheter och månaden efter får jag påminnelse?????

Missnöjd kund
Om man har teckning för betalning o endå fått sms, vad ska men göra då? Känns som att autogiro borde underlätta, inte tvärtom!!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @ABC!

Du hittar svar på din fråga i denna tråd. 🙂
Användarnivå 6
Emblem +8
Om man har teckning för betalning o endå fått sms, vad ska men göra då? Känns som att autogiro borde underlätta, inte tvärtom!!

Hej @Angelica!

Du hittar svar på din fråga här. 🙂
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej,

Jag har varit kund hos er nu de senaste månaderna och det här är tredje gången jag får ett påminnelse meddelande om min faktura som ska betalas vilket jag har den på autogiro?????? Vad har ni för konstig system att tre månader dras pengarna fr autogiro utan några konstigheter och månaden efter får jag påminnelse?????

Missnöjd kund

Hej!

Du ser svar på din fråga i den här tråden. 🙂
Hej.
Jag har autogiro och pengarna har dragits från mitt konto den 13/9 har ej fått något annan faktura.
Idag fick sms påminelse att jag har inte betalt månadsfaktura. Men jag har inte fått någon faktura och inte heller för semptember månad utan det har dragits automatiskt från mitt konto eftersom jag har autogiro. Ska det intr dras automatiskt från mitt konto då.
Mvh/Zahida
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @Zahida!

Du hittar svar i denna tråd. 🙂

Svara

Static Template