Besvarat

Spärrat abonnemang

Hej!
Mitt nr har blivit spärrat, kan jag registrera ett kort för jag hittar inte någon faktura för november?
På mina sidor ser det ut som om jag har massa obetalda fakturor, kan det stämma?
Vänliga hälsningar
Lotta
icon

Bästa svar av Oskar 4 december 2018, 15:54

Hej @Lotta Nilsson!

Varmt välkommen till forumet! Det är superkul att du har hittat hit.

Om det är så att du är fakturakund hos oss, går det dessvärre inte att byta till kortbetalning.

Du ska ha fått fakturan skickad till dig på din mejl.

Om det är så att du inte har fått fakturan, är det bäst att du kontaktar Arvato direkt så kommer de hjälpa dig.

Du når Arvato lättast per telefon 0340 - 66 44 44

Allt gott!
Visa original

7 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Lotta Nilsson!

Varmt välkommen till forumet! Det är superkul att du har hittat hit.

Om det är så att du är fakturakund hos oss, går det dessvärre inte att byta till kortbetalning.
Du ska ha fått fakturan skickad till dig på din mejl.

Om det är så att du inte har fått fakturan, är det bäst att du kontaktar Arvato direkt så kommer de hjälpa dig.

Du når Arvato lättast per telefon 0340 - 66 44 44

Allt gott!
ni har spärrat mina abonnnemanger
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Rame!

Varmt välkommen till forumet.

Det är superkul att du har hittat hit!

Jag förstår absolut att du vill ha igång abonnemanget, jag skulle rekommendera dig att kika här för att se de vanligaste orsakerna och hur du löser detta.

Allt gott!
hej!
jag råkade trycka på spärra abonnemang. hur kan jag aktivera tillbaks. jag har betalat allting så det bara att jag råkade trycka. snälla hjälp mig så snabb som möjligt
hej!
jag råkade trycka på spärra abonnemang. hur kan jag aktivera tillbaks. jag har betalat allting så det bara att jag råkade trycka. snälla hjälp mig så snabb som möjligt

Hejsan @seyar!

Kundservice kan hjälpa dig spärra upp abonnemanget ifall du av misstag spärrat det via Mina sidor. Du kan kontakta kundservice här, rekommenderat chatt i detta fall. 🙂

Hej
Jag har spärrat mitt simkort förra månaden ändå fick jag betala för abonnemanget den här månaden. Jag vill veta varför jag fick betala denna månaden då jag inte kan använda mitt sim kort. Jag har två abonnemanger på två olika nummer hos er. Hoppas ni hjälper mig så att jag inte behöver avsluta mitt andra abonnemang hos er. 
MVH 

Användarnivå 3
Emblem +2

Hejsan @Ginna

Spärrar av abonnemang stoppar inte debiteringen av abonnemanget. Varför ett abonnemang spärras kan bero på olika anledningar, men om du spärrar ditt abonnemang på egen hand via Mina Sidor kan du också beställa ett nytt SIM-kort som du har hemma inom 1-3 dagar och kan börja använda ditt abonnemang igen, vilket innebär ett mycket kortare avbrott i användningen. 

Om du spärrar abonnemanget för att inte bli debiterad under en månad så rekommenderar jag dig istället att kontakta vår kundservice för att få hjälp med en bättre lösning. I detta fall skulle jag också be dig kontakta vår kundservice, då för att häva spärren för ditt abonnemang samt hjälp med att reda ut situationen. I detta fall skulle jag rekommenderar chatt. 

God jul 🎅🎄!

Svara

Static Template