Besvarat

Spärrat SIM trotts hallon har dragit pengarna

Hej San

ni har försökt dra pengarna den 1 /03 men de gick inte så ni har spärrat mit sim kort.

Grejen är att ni har fått era pengar den 16/03 via autogiro men jag fortfarande har inte aktiv sim kort.

När och hur tänker ni att aktivera det?

Mvh. Stefanos Karaolanis

icon

Bästa svar av Martin 20 mars 2020, 11:28

Hejsan @Steffo!

Om ditt abonnemang har spärrats hävs spärren automatiskt när betalningen har inkommit och vi meddelar dig per mejl när detta sker. Efter att spärren hävts kan man behöva starta om sin mobil.

Du kan även kolla inne på Mina sidor som spärren fortfarande är aktuell eller om den har släppts. Där står det nämligen om abonnemanget är för närvarande spärrat.

Visa original

2 svar

Hejsan @Steffo!

Om ditt abonnemang har spärrats hävs spärren automatiskt när betalningen har inkommit och vi meddelar dig per mejl när detta sker. Efter att spärren hävts kan man behöva starta om sin mobil.

Du kan även kolla inne på Mina sidor som spärren fortfarande är aktuell eller om den har släppts. Där står det nämligen om abonnemanget är för närvarande spärrat.

Ni har spärrat mitt abonnemang trots att ni har gjort en debitering. Jag har dessutom fått ett mejl ifrån där det står ”tack för din betalning”.

Svara

Static Template