hallon
Besvarat

Uppdatera betalkort

Medges Ej.
Betalningen kunde inte genomföras.

Försök igen eller välj annan betalningsmetod.
varför får jag detta svaret då jag försöker att byta nummer på mitt mastercard på min sida

[Redigerat] - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till betalning
icon

Bästa svar av Oskar 2 May 2019, 11:52

Visa original

8 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Sericona!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ska självklart hjälpa dig med detta.

Det kortet som du försöker lägga till, är det öppet för internetköp?
Har du möjlighet att dubbelkolla detta med din bank?

Allt gott!

Hej @Sericona!

Allt gott!

Ja det är bara datumet som ska ändras 

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej @Sericona!

Allt gott!

Ja det är bara datumet som ska ändras 

@Sericona 

I sådant fall kan du gå in och byta kortet helt och hållet, men skriva in det nya utgångsdatumet. :blush:

Hej!

Har blivit uppmanad att uppdatera betalkort men efter betalning av 1 krona försvinner bilden och efter kontroll på mina sidor så är inte kortet uppdaterat.

Har försökt två ggr med 1 krona per gång?!

Hälsningar Göran

Hej!

Har blivit uppmanad att uppdatera betalkort men efter betalning av 1 krona försvinner bilden och efter kontroll på mina sidor så är inte kortet uppdaterat.

Har försökt två ggr med 1 krona per gång?!

Hälsningar Göran

Hejsan @aspeborn!

Testa att rensa cache och cookies i din webbläsare för att se om det hjälper. Kan vara en gammal cookie som ställer till det. :slight_smile:

Hej,

Jag och min fru Karin är nya kunder hos Hallon och jag som är Karins man betalar abonnemangen och sköter administrationen av dessa hos Hallon. Men vi har fått två problem som måste lösas.
Det första är att jag bytt bankkort hos Nordea till  vilket förklarar problemet med misslyckad dragning av månadsavgifter för Karin . Det andra problemet är betalningen av mitt abonnemang om ska ske mot faktura. Där hänvisar Hallon till Billogram, som jag inte kan logga in på eftersom min ansökan som kund hos Halloon ännu inte är beviljad. Problemet är därför att jag inte kan logga in med Bank-ID eller Mobilt Banki-id. Kan ni skicka fakturan istället som bilaga i pdf till min mejladress.

[Redigerat av moderator] - vi har ändrat/tagit bort information i denna tråd då den stridit mot våra riktlinjer

Vad jag hört så är Hallon inte godkända av Nordea, när det gäller nya Datasäkerhets lagen. Innebär problem för dom som har Nordea kort att betala med.

Hej och tack.  jag det stämmer. Hallon har erkänt för mig att flera kunder med Nordea bankkort har haft strul med kortbetralningen . Problemet är om jag får använda en annan betalningsmetod eller om jag ska försöka använda ett annat kreditkort ,.Hallon vill inte skicka en vanlig faktura till mig.

Kommentera