Besvarat

Urusel kundservice

Börjar bli jävligt trött på detta företag. Missade en betalning för denna månad men betalde den för mer än en vecka sen, och det står fortfarande att det inte är betalt inne på mina sidor. Idag vart mitt abonnemang spärrat för inkommande sms och samtal. Sämre kundservice från ett företag får man leta efter. Någon annan som haft en massa problem med detta företag?

icon

Bästa svar av Andreekae 27 april 2021, 16:38

Fick problemet fixat av kundservicen

Visa original

8 svar

Missade med min, chattade i Fredags o sa att det finns pengar att dra som i måndags , de sa då att de inte kunde dra då utan att jag skulle få ett brev med en räkning..det har jag inte fått o de stängde mitt med för utåtgående.. försökt få tag i dem i dag heeeeeelt värdelöst Gode tid , . Först kom jag till plats 12 sedan slängdes jag ut från chatten fick börja om på plats 56 , nästa gång kom jag ner till plats 9 samma sak händer o jag fick börja om på plats 51 , tredje gången kom jag till plats 7 , då stängde de för dagen!!! Har hållt på i 4 timmar utan att lyckas .   Lagom arg nu 😡😡😡

Aha visste inte ens att de hade en chat. Men aa de är nog dags att fixa ett nytt abonnemang eftersom dirket man får problem strullar de in i de sista 

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej! 

Jag har svarat i en annan tråd gällande detta att det tar några bankdagar innan din betalning inkommit till oss. Så fort betalningen inkommit släpps spärren på ditt abonnemang automatiskt. :blush:

Aa förstår att det tar några dagar innan betalningen kommer in. Men det har gått 10 dagar sen jag swishade. Swishade inte med samma nummer som jag har mitt hallon abonnemang på, om det har någon betydelse?

Användarnivå 6
Emblem +8

Nja, 10 dagar låter såklart länge. Jag tycker du ska kontakta Alektum i sådant fall så att din betalning kommit in till rätt OCR-nummer, då jag kikat och den ännu inte kommit in till oss.

Varför ska jag som kund behöva lösa erat problem? Du eller någon som jobbar på hallon får kontakta Alektum och säga att det är ett problem med en kunds betalning det är ju efterallt eran partner.

Blir dessutom svårt för mig att kontakta dem när ni har stängt av mitt abonnemang. 

Användarnivå 6
Emblem +1

Då kanske du ska ändra rubrik på din tråd här, eftersom de ju fixade det åt dig.

Svara

Static Template