Besvarat

Vilken scam med extrasurf!

• 2 August 2021
  • 1 svar
  • 99 visningar

Hur kan ni som seriös mobiloperatör fortsätta att ha funktionen extrasurf. Jag köper ju en prenumeration inte en engångskostnad. Det är ju som regel att man behöver det under en begränsad tid inte att det ska fortlöpa månad in o månad ut. När man köper extrasurf så blir man ju indirekt lurad då skiten fortlöper så länge man inte själv avslutar “prenumerationen”.  Jag har inte bett om en “prenumeration” på extrasurf. Det här är världens scam. Hur många vet om att man ska avsluta “prenumerationen” utan att det tickar på någon månad tills man uppdagar till slut att det dras allt för mycket pengar. Världens scam enligt mig, men smart av er för ni gör säkert inget olagligt, men  vilseleder era kunder och lurar dem på ett par hundralappar x antal kunder. Blir säkert en fin inkomstskälla till bolaget. Jag har tröttnat och kommer byta operatör.

icon

Bästa svar av Martin 16 August 2021, 10:47

Hejsan @Scamalotextrasurf!

Ber om ursäkt för ett sent svar! :pray:

Jättetråkigt att du upplever en av våra tjänster som en scam. Jag vill verkligen förtydliga att våra extrasurferbjudanden kan användas på två sätt, antingen som en engångspåfyllning eller en återkommande. Detta väljer man vid beställning av tjänsten inne på Mina sidor.

Återkommande extrasurf debiteras löpande tills man avslutar tjänsten via Mina sidor eller i kontakt med kundservice.

Visa original

1 svar

Hejsan @Scamalotextrasurf!

Ber om ursäkt för ett sent svar! :pray:

Jättetråkigt att du upplever en av våra tjänster som en scam. Jag vill verkligen förtydliga att våra extrasurferbjudanden kan användas på två sätt, antingen som en engångspåfyllning eller en återkommande. Detta väljer man vid beställning av tjänsten inne på Mina sidor.

Återkommande extrasurf debiteras löpande tills man avslutar tjänsten via Mina sidor eller i kontakt med kundservice.

Svara

Static Template