Besvarat

vilket ska man tro på?

  • 8 februari 2021
  • 2 kommentarer
  • 92 visningar

Fick dessa två meddelanden inom loppet av 10 minuter… har skickat mejl i en veckas tid och spenderat 5 h i chatten idag och aldrig fått nått svar, blivit utkastad ur chatten när jag kommit till köplats 75-90.. kort har ej fått ut i datum utan har bytt bank o där med fått nytt kort..

 

icon

Bästa svar av AntonS 8 februari 2021, 15:51

Hallon har tydligen stora problem med rutinen att byta kontokort. Bara att vänta och hoppa på en snabb lösning på problemen.

Hallon stänger troligtvis inte av några abonnemang nu när de är medvetna om att problemen ligger hos dem.

Visa original

2 svar

Användarnivå 4
Emblem +1

Hallon har tydligen stora problem med rutinen att byta kontokort. Bara att vänta och hoppa på en snabb lösning på problemen.

Hallon stänger troligtvis inte av några abonnemang nu när de är medvetna om att problemen ligger hos dem.

Användarnivå 6
Emblem +8

@AntonS  - det stämmer, du som upplever problem med kortbyte kommer inte spärras förrän vi har löst problemen med att byta betalkort från vår sida.

Svara


Static Template